![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik heb nu 2003 eraan komt ook betaald
|
||||
|
||||
Ik heb een excel-sheetje gemaakt met een overzicht van de lidmaatschappen. Je vindt het aan het begin van de thread.
Last edited by Sennake; 23-12-2002 at 19:40. |
|
||||
|
||||
Ik weet het Guy shame on me maar ik heb nog niet betaald, ik zal dat deze week nog doen samen met de betaling voor Dailysportscars om van dat gezaag van Joost af te zijn
![]()
|
||||
|
||||
Ik moet ook nog betalen. Zal het in mijn nu al overvolle agenda bijnoteren.
|
|
||||
|
||||
Riet Claessens = Riet De Bont
![]()
|
||||
|
||||
Jongens (en meisjes) het is niet de bedoeling van je op te jagen of zo hoor, iedereen betaalt zijn lidgeld naar eigen inzicht en best vermogen (ik heb trouwens zelf ook nog niet betaald). Maar er waren al een aantal mensen die gevraagd hadden naar zo'n overzichtje, vandaar
![]() |
|
||||
|
||||
lidgeld 2003 verzonden. Zou mogelijk 1 van de dagen binnen moeten komen.
|
||||
|
||||
Ziezo, gestort...
![]() |
|
||||
|
||||
Heb ook gestort.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook al enkele dagen geleden betaald.
|
|
||||
|
||||
Mijn overschrijving zou normaal ook in orde moeten zijn
![]() |
|
||||
|
||||
De lijst met gedane betalingen wordt geupdate zodra Sennake terug is uit Egypte.
|
|
||||
|
||||
Lidmaatschap
Hoe word ik lid van De Paddock, hoeveel kost het, hoe betaal je en wat houdt dit ongeveer in?
Steve. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|