|
|
||||
|
||||
Het is idd de tyrell van '95. In de loop van volgende week zal ik de benodigdheden hebben, en kan ik er aan beginnen...
|
||||
|
||||
Veel succes ermee.
|
|
||||
|
||||
laat die foto's maar kome , heb nog dezelfde ligge maar da zal nog ni voor direckt zijn denk ik
|
|
||||
|
||||
Foto's zullen er zeker komen
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja, amai. Ik heb jaaaren geleden eens een vliegtuig half in elkaar gestoken...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mooie kit! Succes ermee
|
|
||||
|
||||
Dit weekend kan ik er serieus aan beginnen, ik ben nu al begonnen met de banden wat op te schuren, zodat de naad in het midden verdwijnt. En ik moet zeggen dat het er beter uitziet dan ik verwacht had.
Ik heb nog maar één foto, genomen met m'n camera in m'n gsm. De batterijen van m'n digitaal fototoestel zijn nl. op Je ziet niet veel detail, maar je krijgt toch al een algemeen beeld vind ik...
Last edited by sledge; 26-02-2004 at 13:45. |
|
||||
|
||||
"U bent goed vertrokken!"
|
|
||||
|
||||
En niet vergeten af en toe een fotoke te posten
|
|
||||
|
||||
Omdat dit m'n eerste model is, heb ik besloten om enkel de grote delen van het model (Monocoque, bodeomplaat,...) te spuiten met Tamiya spuitbussen. Dit om de kosten wat te drukken. Die kleinere delen zal ik gewoon met Revell verf doen. Dat zal normaal geen problemen geven zeker...?
|
||||
|
||||
zal geen probs leveren kzou ni inzien waarom. Doe het meestal ook zo buiten het dashbord enzo spuit ik ook wel mee maar de rest schilder ik met de hand.
en ik zou zegge laat die foto's maar kome |
|
||||
|
||||
Foto's zullen er zeker komen. Mogen heb ik normaal m'n tamiya verf, en dan kan ik dit weekend aan de monocoque beginnen...
|
||||
|
||||
Het afschuren van de naad goed toch moeizamer dan verwacht. Ik heb het gevoel dat je steeds van de buitenkant begint te schuren, en dan langzaamaan naar de naad toewerkt. Alhoewel ik toch duidelijk vooral in het midden schuur.
Maar enfin, het resultaat is er toch beter door vind ik. Je hebt dan van die barstjes in de zijkant, zoals op het einde van een race.
Rate This Thread | |
|
|