![]() |
|
|
||||
|
||||
Daar was een andere reden voor:
De vrij matige 15de chrono was te verklaren door een probleem met de schokdempers tijdens de kwalificaties. Dat euvel werd echter voor de race opgelost. In de warmup zette Bert al veel snellere tijden. Tijdens de race draaide hij zelfs 1,5 seconde sneller dan zijn kwalificatietijd en bevestigde daarmee de vooruitgang van de Ferrari. |
|
||||
|
||||
Les excuses sont faites pour s'en servir
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Het is inderdaad eigen aan piloten dat ze nooit zelf een fout maken, het is eigen aan preparateurs dat ze altijd juist zijn in hun beslissingen en hun setup, maar effe nadenken brengt mij zeer snel tot een directe waarheid... Schieten kan, maar dan moeten er wel degelijk kogels in het geweer geladen zijn hé ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Een heerlijk nieuwtje uit de Hockenheimse Paddock..............de Zwaantjes schijnen voor 2005 twee Lambo's besteld te hebben. Zou wel betekenen dat de Viper aan zijn laatste internationale seizoen bezig is.
E.e.a. is te lezen op een Engelstalig forum
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mja, als je voor de start van het seizoen zegt:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Alle 575's presteren matig.
|
|
||||
|
||||
bwa, zou ik niet meteen durven zeggen hoor FIRE. Waarom doen Wendlinger-Wolf-Lechner het dan zo goed? In de kwalif toch ook 3de dit keer. GPC Giesse volgt ook van nabij ... Dit weekend had de tweede overwinning kunnen leveren voor een 575, maar een lekke band besliste er anders over.
|
|
||||
|
||||
De pot verwijt de ketel...
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Is het slechte presteren van JMB niet voor een groot gedeelte te wijten aan de oprichting van GPC? Als ik het nog goed voor de geest kan halen is een groot gedeelte van de JMB engineers en monteurs overgestapt naar GPC.
En ja, doe je sterke uitspraken.........dan zul je daar op worden afgerekend. Zo wordt het spelletje nu eenmaal gespeeld ![]() Edit: De reden dat de 575 dit weekend iets beter presteerde als de voorgaande wedstrijden is te verklaren door een evolutie die de fabriek heeft laten doorvoeren aan de motors, volgens de franse sites is er sprake van een toename van 20 pk. Meer evoluties zijn op komst.............mag je de conclusie trekken dat de eerste versie van de 575 een kleine mislukking is?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 18-05-2004 at 00:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik blijf erbij dat Bert de verkeerde keuze maakte, het JMB team werd inderdaad uitgehold tijdens het tussenseizoen. Het budget van Siemens was meer dan welkom bij JMB om de twee wagens te kunnen inzetten en dan is de andere wagen nog de snellere. Misschien toch beter bij Freisinger in N-Gt blijven rijden, dan was ie alvast zeker van goed materiaal. Beide wagens finishen telkens 1 en 2 in de klasse en laten snellere Gt's achter zich. Maar wellicht was Bert niet op de hoogte van het weggaan van... en het oprichten van dat nieuwe team ? |
|
||||
|
||||
Quote:
vollediger artikel op pitstop.tv
|
||||
|
||||
Ik dacht dat AD al beslist had om aan de Fia GT mee te doen...
Zolang Marc en Jos meedoen, ben ik al content! ![]() Zou wel tof zijn, zij twee samen bij Zwaan... Jammer dat de Lambo's pas voor 2005 zijn... Want ja, de Vipers volgen gewoon niet meer in de Fia GT...ze zijn veel te traag geworden... Greetz, Belle |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|