|
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, het interieur is misschien niet zo detailled als de buitenkant, maar ik heb er geen problemen. Als het de moeite is, neem ik genoeg met een mooie buitenkant alleen
|
||||
|
||||
Op die AM zit ik ook al een tijdje te kwijlen.
Twijfel tussen de gele en de rode. Zag onlangs ook mooie Minichamps 1/18 modellen staan van 90era Senna McLarens aan gepeperde prijzen. Ik vond er inmiddelijk een paar op Ebay aan interessantere prijzen, uiteindelijk gingen ze meer als in de winkel, kuch. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft er iemand detailfoto's (of een link op het net) van de AutoArt C6R? Dat maakt m'n keuze makkelijker denk ik |
|
||||
|
||||
Bedankt, 't gaat den Aston met gele details worden denk ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een Corvette met gele spiegels te koop.
Nieuw, nog in ongeopende doos. Prijs 65 euro. Geintresseerden kunnen altijd mailen. |
|
||||
|
||||
Bijlange niet de mooie foto's zoals die van PDGRacing, maar mijn Aston troetelkindje van AutoArt op 1:18 is ook binnengekomen vandaag. (#59)
Toch zeer mooi afgewerkt, vooral de lak & beprinting (ipv decals). Vandaar wat plaatjes Gekocht bij http://www.modelissimo.de, absoluut aan te raden!! Last edited by Neo-242; 29-08-2006 at 20:27. |
|
||||
|
||||
Wat is de levertijd, prijs voor verzending en hoe wordt het bezorgd, via de post of via courier als je koopt bij Modelissimo?
|
|
||||
|
||||
Donderdagnacht besteld, vrijdag mail gekregen dat item in voorraad is en dat het die dag verstuurd is. Dinsdag aangekomen. Verzendkosten 10€, maar als ik bvb twee wagens nam op 1:18e bleef het tien euro. Hangt dus van het gewicht af. Geweldig verpakt (met piepschuim delen) in grotere kartonnen doos en goed geseald, gebracht door DHL.
|
|
||||
|
||||
Thx!!
|
|
||||
|
||||
@Neo: Jou foto's zijn belange ook nie mis. Lekker gevaarlijk zoals hij overkomt. Vooral op de laatste foto. Ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik ze gekocht heb...
|
||||
|
||||
Ik zat er vandaag nog aan te denken om bij modellissimo de #58 aston te bestellen. Zou mooi staan langst men #64 C6-R die ik overigs ook heb besteld bij modellissimo.
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|