|
|
|||
|
|||
Neen ik had het alleen druk en wou het toch delen, maar hier het hele bericht PLUS de eerste shots
Quote:
|
||||
|
||||
Nevenprogramma met 50% teruggeschroefd, en op dit ogenblik nog 37 auto's aan de start van de 24 uur. Al zou ik graag eens weten hoeveel auto's er daarvan de race na 6u zullen beëindigen... De helft? Meer?
|
|
||||
|
||||
20 stuks
|
||||
|
||||
Knappe bak die GT-R, kwijl, maar wat heeft dit met Belcar te maken?
|
|
||||
|
||||
Ik vroeg me af waarom dit nog niet hier besproken is.
Maar de belcar valt volgend jaar terug onder circuit zolder. De samenwerking met sro en speedworld eindigd begin volgend jaar. Als speedworld de 24hr van zolder niet in hun plannen opmaakt. Kan het zijn dat circuit zolder met een ander kanidaat in zee gaat. En er zou een paar kanidaten zijn. Weet iemand hier meer over? |
|
|||
|
|||
Quote:
24u.be
|
|||
|
|||
Ik heb een vermoeden dat er in laatste instantie nog wagens gaan bijkomen ... als je ziet wat er allemaal heeft getest in Zolder de laatste twee weken, dan geloof ik dat we er daar nog wel enkele van mogen verwachten ... of tenminste, dat hoop ik! Het zou verdorie raar doen om bijvoorbeeld Patrick Beliën niet aan de start te zien ...
Last edited by Mitchio; 27-08-2011 at 23:35. |
|
||||
|
||||
Aan het volk zal het niet liggen.
Het super sonic festival is verhuist van buiten naar binnen het circuit. En dat brengt alleen al meer dan 10 000 man naar het circuit. |
|
||||
|
||||
Ook klopt de lijst niet helemaal.
Op 24h .be staat nicolas de crem bij prospeed. Nu lees ik net dat david loix en palttala bij prospeed de 24hr gaan doen. Tenzij ze met 5 man gaan rijden klopt het lijstje niet echt. |
|
||||
|
||||
http://www.skylimitevents.be/blog/po...idslimiet.html
Je site wekt een andere indruk. Nogmaals, de kritiek is niet tegen skylimit gericht. Het gaat om de mix tussen commercieel vrij rijden en erkende autosportdagen/weekends. Dat je het persoonlijk opvat is niet mijn probleem.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
De Porsche van Level Racing zal voor de gelegenheid in de Red Bull kleuren rijden.
Bron: persbericht Level Racing. |
|
|||
|
|||
24u op exqi sport, maar niet live aan het uitzendschema te zien.
belcar.com
|
||||
|
||||
Aston Martin van Ron Marchall is weg Accent Racing team met Cracco Van Hover en Van Beurden zijn nieuw. Nicolas de Crem is weg bij Prospeed en vervangen door David Loix. RS vervangen door RSR.
Bij ons staat de Porsche er nu op.
|
|||
|
|||
Goed nieuws: dat is weer een auto extra die de volledige wedstrijd rijdt ;D
|
|
||||
|
||||
mte valt weg ,ben toch eens benieuwd hoeveel deelnemers er gaan zijn ,er staan toch nog veel namen in te vullen op deelnemerslijst
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|