|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
MSE rijdt DSC 6u dixit Bart Van Samang 25/8/11, net zoals Lumbeek Viper. Qvick BMW is tot tegenbericht een BTCS wagen Dus: 11 Belcar auto's waarvan 3GT3, 7GTO+ en 1GTO- 1 BTCS 22 DSC, waarvan 6 die verderrijden na 22u; waarvan2 Scotty's (Belgische auto's die alleen via de DSC omweg tot de 24u toegelaten worden) en dus eigenlijk maar 4 echte DSC auto's die verder rijden. Dus 34 wordt 17 na 22u (in het beste geval) |
|
|||
|
|||
Ja idd, Qvick is uit de BTCS, maar met mn 'Belcar' bedoelde ik de Belgische wagens die de volledige race rijden hehe xd In ieder geval, op zaterdag wordt het wel de moeite, en voor zondag zien we wel. Hoe dan ook wordt het een leuk spektakel
|
|
||||
|
||||
Voorstel voor volgend jaar: fusie met DSC (maak er BSC van; Benelux Supercar Challenge), aangezien de DSC dit jaar ook in Spa én in Zolder rijdt. Neem de reglementen van de DSC over en organiseer een race over 6u (of 10u, of 12u) in Zolder als hoogtepunt van het kampioenschap. Elke andere oplossing biedt naar mijn mening geen soelaas en al zeker niet op korte termijn (een lange termijn kan 24h of Zolder zich niet meer permitteren...).
EDIT: zojuist gevonden op het forum van de DSC: Quote:
Last edited by Grig-O; 30-08-2011 at 21:59. |
|
|||
|
|||
Quote:
Fusies zijn blijkbaar geen oplossing: zie Belgian GT + DSMEC. Dat had 60 auto's moeten opleveren en twee jaar later blijven er 11 over in de 24u (20 in normale races) Het schoentje wringt duidelijk ergens anders...en het is nochtans niet zo moeilijk |
|
||||
|
||||
Ik ga passen voor deze race. Zelfs als Endurance fan ga ik geen 20 km van mijn deur kijken naar wat inmiddels echt wel een flauwe grap geworden is. Jammer dat de 24 van Zolder zo ten onder moeten gaan...
|
|
|||
|
|||
Ik kan je hier slechts deels in volgen. Waarom op zaterdag geen kijkje komen nemen: de eerste zes uur zien we het mooiste veld in pakweg 5 jaar, das al eens de moeite ;p
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar mij valt het meest op dat er weer geen BTCS wagens aan start staan. (buiten de bmw van quick motorsport) |
|
||||
|
||||
Last minute inschrijving danckaert motorsport.Alex en ralf danckaert, brune vermeeren en geoffrey vankets.
Bron: hun facebook pagina Normaal ging first motorsport ook mee doen met, machiels, belien, van der zwaan. Maar blijkbaar komt er niks van in huis. MSE misschien toch de 24hr maar ze bekijken de situatie na 6uren. Bron: persbericht mse Last edited by fenixracing; 31-08-2011 at 07:52. |
|
||||
|
||||
Dsc toevoegen aan het startveld om de hoop kunstmatig aan te dikken slaat helemaal nergens op. Strijd tussen Belcar en Dsc zal er niet zijn want daar heeft geen van beide baat mee. En een 24 uren begint pas echt als de avond valt en de koplampen aan gaan, en tegen die tijd geeft de helft van de starters er de brui aan. No thanks.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Op 24u.be wordt de crisis als schuldige aangewezen voor het magere startveld van de 24u in Zolder. Ik weet niet wie deze onzin noteert en durft te publiceren, zien ze nu echt niet in dat er in bij speedworld/RACB nogal wat te verbeteren valt.
Dit jaar is de eerste en de laatste keer dat de DSC met de Belcar in de 24u rijdt. Er komen genoeg stemmen vanuit de paddock met klachten richten de organisatie die niet worden aangehoord of deze mensen worden zonder pardon weggestuurd. De al oude truc "ik spreek alleen frans en begrijp uw Nederlands niet" werkt ook nu maar al te goed. |
|
||||
|
||||
Op de Belcar-site staat een upgedate deelnemerslijst met de BMW van Danckaert en Vermeeren.
|
||||
|
||||
tjah, in een press-release kan je nu eenmaal niet schrijven wat een bende klungelaars je zelf bent, da's niet te goed voor de zaken.
alleen hopen dat ze het wel beseffen
|
||||
|
||||
Dat weet ik, was alleen maar om aan te tonen hoe sommige Nederlanders denken over de toekomst van de 24 uur. Ik blijf erbij, de promotie in handen van circuit Zolder en een race van 6u voor het volledige DSC kampioenschap (+ Belgische deelnemers, geen fusie dus) kan de race weer doen herleven. Binnen een paar jaar kunnen we dan overleggen met de Nederlanders om eventueel een race over 12 of 24 uur te organiseren...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|