![]() |
|
|
||||
|
||||
Tot wanneer kunnen we reserveren?
|
|
||||
|
||||
Goeie vraag; ik heb ze geforward naar Andy.
|
|
||||
|
||||
En het antwoord is : tot donderdag 1 februari 2007.
|
|
||||
|
||||
Spijtig genoeg moet ik werken tot 19.30 maar kom onmiddelijk door zodat ik rond 19.50 aanwezig zal zijn samen met mijn werkmakkers.
|
|
||||
|
||||
Team VDHB schrijft zich ook in voor het eten en we nemen nog 1 persoon extra mee (enkel voor het eten natuurlijk). 5x quizmenu dus.
|
|
||||
|
||||
Raceboy en ma blijven ook eten
|
|||
|
|||
damamaho automobilia wil ook eten. graag 5 porties. danke !!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
3 van de 4 teamleden zijn paddockers: Thomaske, R@ce@holic en mezelf.
|
||||
|
||||
Pa en ik komen ook eten.
![]() |
|
||||
|
||||
Mag ik de heren van De Paddock feliciteren met opnieuw een fantastische en amusante quiz? Vooral het drietal op het podium verdient een pluim. Heren, jullie weten wel over wie ik het heb
![]() Proficiat ook aan alle deelnemers. |
|
||||
|
||||
Wij van onze kant wensen ook de talrijke deelnemers en sponsors te bedanken, want zonder jullie was er natuurlijk geen quiz. De fantastische sfeer in de zaal en de geweldig motiverende schouderklopjes achteraf zorgen ervoor dat we nu al kunnen zeggen dat we voor 2008 al 3 ronden met leuke centrale thema's klaar hebben! We zullen dus zeker op post zijn volgend jaar en hopen van jullie uiteraard hetzelfde!
|
|
|||
|
|||
Graag wil ik de organisatoren bedanken voor de geweldige prestatie die ze leverden. De vragen waren inderdaad iets moeilijker, maar dat mag ook. Ze slagen er toch weer in zeer veel variatie in de vragen te brengen. Visueel ook leuk gemaakt. Danke! De sfeer was ook goed. De afwezigen hadden natuurlijk weer eens ongelijk. De prijzenpot wordt ook elk jaar beter. Proficiat.
Volgend jaar hopen we onze zwaar bevochten overwinning te verdedigen. Op naar 2008. Vriendelijke groete, Danny en team! |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgend jaar willen we terug op gelijke hoogte komen. ![]() |
|
||||
|
||||
Namens Team de Spuitgasten een dankjewel aan de heren Dominique, Patrick, Pascal, Werner, Guido en Guy voor de gelikte show die jullie weer hebben gegeven.
Ook een ferm merci aan de sponsors die de prijzentafel mooi gevuld hebben te weten: Cafe Wheels, Transporama, Dutch Supercar Challenge, Road Runner, MISS, Stille Genieter, Pompierke, Selespeed, Truckstore, huudo.com en Extreme kart Herselt. Op naar quiz editie 4 in 2008!!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zoals gewoonlijk hadden de afwezigen weer ongelijk.
Een dikke proficiat aan het Damamaho-team voor hun overwinning ![]() ![]() We hadden graag onze overwinning van vorig jaar nog eens overgedaan, maar in het begin van de quiz waren we blijkbaar nog niet goed wakker. Toen we aan onze inhaalrace begonnen, was de vogel (Damamaho) al gaan vliegen. Uiteindelijk zijn we gestrand op 2 puntjes. Vooral de themaronde over de eerste F1 GP in 1950 heeft ons de das omgedaan. Overigens was de quiz behoorlijk wat moeilijker en gevarieerder dan de twee vorige edities. Maar dat mag, geen probleem hoor ![]() Het Haspengouw Racing Team (2 x 2e, 1 x 1e) geeft alvast afspraak voor de Live Quiz 2008. Onze ambitie is om opnieuw op gelijke hoogte te komen met Damamaho (2 x 1e, 1 x 2e). See you next year in Zolder ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|