![]() |
|
|
||||
|
||||
De meeste Corolla's hebben inderdaad 4 bevestigingsbouten ipv 5. Ook die van mij in 1:1 (wel een break). Heb ook die "fout" gemaakt bij de witte Corolla van Tsjoen... Niemand die het zag, tot Flame voorbijschoot....
Grtzzz enne stoer wagentje met deze livery. Je doet me twijfelen om die ook aan te kopen bij onze vriend...
|
||||
|
||||
Het zal dus niets worden.... Jammer, maar die velgen van nu zijn ook niet mis.
bedankt voor de info en reactie's ![]() Last edited by scoobyfreak; 13-03-2007 at 22:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op 1 uitzondering na en dat is de Corolla van R. Hosten die had 5 gaaten ik denk dat die een ophanging had van Celica at185 |
|
|||
|
|||
Vind dat ook , is direct heel iets anders dan met de 6 spaaks.
Persoonlijn zou ik de 15 spaaks nemen. |
|
||||
|
||||
De 15 spaken velg is idd zeer mooi onder een corolla, maar deze zijn jammergenoeg niet juist. Dus de 6 spaken velg blijft op post
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Grtzzz
|
||||
|
||||
Het is de nieuwe, en ik heb op de foto's gezien maar ik kan ze niet diudelijk bijtrekken zodat ik het kan tekenen, foutje van de fotograaf dat hij daar geen detail van hadn dat is het nadeel van mij dat ik zelf geen foto's kan maken op de rally want dan waren ze allemaal tot in detail
![]() |
|
||||
|
||||
beide versies , is een en dezelfde wagen van ronny , is de enige rally corolla met 5 wielbout gaten
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
wil je foto's van ronny zijn wagen flame ??? |
|
||||
|
||||
Quote: