![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hey, ze hebben beiden andere velgen??
|
||||
|
||||
Idd goed opgemerkt, om toch een beetje verschil te hebben
![]() |
|
|||
|
|||
een geluk dat er verschillende velgen onder staan, begon echt al te denken dat ik dubbel begon te zien
![]() |
|
|||
|
|||
Knap werk scooby !
Zou idd denken dat ge dubbel begint zien ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit
![]() |
|
|||
|
|||
Zeer mooi !
Die raamrubbers zijn weer perfect gedaan |
|
||||
|
||||
Ja man hier zitten wel fijne mannen te werken Amia.
|
|
||||
|
||||
Is maar goed ook, we begonnen al te denken dat je postzegels was beginnen te verzamelen...
![]() Mooie opdate overigens. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De decals voor de gordels kunnen me niet echt overtuigen. Ik zou ze vervangen door aftermarket gordels, maar als je dat liever niet doet is er toch een manier om zelfs de standaard decal-gordels zodanig aan te brengen dat ze overtuigender overkomen dan een decal. In plaats van ze in water af te weken en als echte decal aan te brengen kan je ze beter helemaal uitknippen met draagpapier er nog aan, en dan monteer je ze in de zetels met draagpapier er nog aan vast, met wat secondenlijm. Dit heeft het voordeel dat ze wat meer relief krijgen en dat er wat schaduw achter gaat zitten, wat het realisme echt ten goede komt. Voor dit model zal het allicht te laat zijn, maar probeer het een volgende keer eens?
Ik heb deze techniek met succes uitgevoerd op de Porsche 911 GT1 van Tamiya. Hierbij een foto om te tonen wat ik bedoel. ![]() |
|
||||
|
||||
Dat geeft inderdaad een knap resultaat Sennake
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
aleen de onderste gordels zijn de decals, maar als je ze uitsnijd ziet het idd beter uit.En ook die doorzichtige randen zijn weg.
En zeker must voor de volgende wagen, bedankt voor de tip ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|