De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-03-2012, 15:12
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Zal een leuke toevoeging zijn aan gt1 weekend in Zolder.
Reply With Quote
Old 20-03-2012, 10:34
Bruno Vermeeren's Avatar
Bruno Vermeeren Bruno Vermeeren is offline
De Paddock Rookie

BRV Racing Team onthult plannen voor 2012
Afgelopen weekend vond, in dancing Carré te Willebroek, de presentatie plaats van het BRV Racing Team 2012. TV-presentator Jo De Poorter onthulde er samen met Bruno Vermeeren één van de Porsche 996 van het SkyLimit race team uitkomend in de Supercar Challenge.
“Samen met Jo Lammens zal ik deze Porsche bemannen gedurende de Belgische manches van de Supercar Challenge,” vangt Bruno aan. “Deze betrouwbare Porsche zal worden ingezet door het Skylimit race team in samenwerking met First Motorsport, die de wagen in optima forma zal afleveren bij aanvang van elke wedstrijd. De Supercar Challenge omvat een 5-tal manches op Belgische bodem, indien we de 24u van Zolder meetellen.
Daarnaast hoop ik een zitje te kunnen bemachtigen voor de 24u van Spa of voor de ELMS manche in Zolder.
Het is voor mij belangrijk om terug een actief programma uit te bouwen op Belgische bodem, zodat de gepaste return kan geboden worden aan onze trouwe partners.”
Betekent dit dat er geen plannen meer zijn op Amerikaanse bodem?
“Dit sluiten we zeker niet uit, we blijven de goede contacten immers uitbouwen op Amerikaanse bodem, mede dankzij Daniel Graeff, de oprichter van Lucini en Racing4Research. In november heb ik nog een test tegoed aan het stuur van een K&N Nascar wagen in Charlotte, NC, maar de prioriteit gaat momenteel uit naar het programma op Belgische bodem!”
Foto’s van de voorstelling: http://www.racingworld.be/gallery/12...orgesteld.html
Met dank aan onze partners!
BRV Racing Team

Winning is more than LUCK
Reply With Quote
Old 27-03-2012, 22:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

+\- 15 wagens uit Belcar/BTCS die de overstap hebben gemaakt naar de Supercarchallenge http://www.supercarchallenge.nl/nl/r...enge_2012.html

Een paar naar de BES, BGDC, VLN en een paar overstappers naar de SOT, de zaak is erg versplinterd opgedeeld qua autosportvluchtelingen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-03-2012, 13:45
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Die zullen er niet allemaal elk weekend staan maar toch wel een deelnemersveld om van de kwijlen! Het is misschien niet meer Belgisch maar voor dit veld ga ik graag nog eens naar Zolder gaan .
Old 29-03-2012, 21:55
Niels Niels is offline
De Paddock Regular

Longin telkens tweemaal aan de start eerst met Ferrari (GT) en dan met Saker (Supersport)en eindelijk de Scotty eens in actie zien!
Reply With Quote
Old 21-04-2012, 00:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bruno Vermeeren View Post
BRV Racing Team onthult plannen voor 2012
Afgelopen weekend vond, in dancing Carré te Willebroek, de presentatie plaats van het BRV Racing Team 2012. TV-presentator Jo De Poorter onthulde er samen met Bruno Vermeeren één van de Porsche 996 van het SkyLimit race team uitkomend in de Supercar Challenge.
“Samen met Jo Lammens zal ik deze Porsche bemannen gedurende de Belgische manches van de Supercar Challenge,” vangt Bruno aan. “Deze betrouwbare Porsche zal worden ingezet door het Skylimit race team in samenwerking met First Motorsport, die de wagen in optima forma zal afleveren bij aanvang van elke wedstrijd. De Supercar Challenge omvat een 5-tal manches op Belgische bodem, indien we de 24u van Zolder meetellen.
Daarnaast hoop ik een zitje te kunnen bemachtigen voor de 24u van Spa of voor de ELMS manche in Zolder.
Het is voor mij belangrijk om terug een actief programma uit te bouwen op Belgische bodem, zodat de gepaste return kan geboden worden aan onze trouwe partners.”
Betekent dit dat er geen plannen meer zijn op Amerikaanse bodem?
“Dit sluiten we zeker niet uit, we blijven de goede contacten immers uitbouwen op Amerikaanse bodem, mede dankzij Daniel Graeff, de oprichter van Lucini en Racing4Research. In november heb ik nog een test tegoed aan het stuur van een K&N Nascar wagen in Charlotte, NC, maar de prioriteit gaat momenteel uit naar het programma op Belgische bodem!”
Foto’s van de voorstelling: http://www.racingworld.be/gallery/12...orgesteld.html
Met dank aan onze partners!
BRV Racing Team

Vandaag niet gezien...........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 21-04-2012, 18:42
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Blijkbaar doen ze dan BRCC.

Reply With Quote
Old 21-04-2012, 21:50
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Klopt. Skylimit gaat voor het BRCC en de 24 Uren van Zolder. De Supercar Challenge was een valabel alternatief als er geen Belgisch kampioenschap kwam.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules