|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
geen probleem hoor, 't is gewoon omdat we hier wat problemen hebben met de internetverbinding, en dus heb ik het om zeker te zijn toch maar es gevraagd
|
|
||||
|
||||
Voilà, het is bijgewerkt.
Trouwens : nog even ter herinnering : volgende personen stuurden al een antwoord in : Joost Custers, Jan Gypen, Johan Dingenen, Guy Devreker, Jan Verschueren, Alain Van Daele, Electro Marc, Wouter Naessens, Lucien Pessendorffer, Marc Reynders. Dat is net de helft van het aantal deelnemers. Van de anderen verwacht ik dus nog een antwoord vóór de start van de GP van Imola aanstaande zondag. Good luck! |
|
||||
|
||||
Het kladje met de antwoorden ligt hier al een week naast mijn pc, maar ik mis nog steeds dat éne antwoord. Dus: blijven kijken. Inderdaad kijken, want het is eerder willekeurig namen ingeven, en hopen dat één van die sjarels op het fotoke trekt
|
||||
|
||||
Bij vraag 7b: is de motorconstructeur voldoende of moet je ook het type motor geven?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Constructeur : bv Lola Motor : bv Volkswagen Typenummer : bv 917K |
|
||||
|
||||
Zo, mijn antwoorden zijn eindelijk verzonden.
|
||||
|
||||
voor wanneer moeten die antwoorden binnen? is dat voor morgen of voor de koers morgen? anders kan ik die morgenvroeg nog zoeken... nu geen tijd :'(
|
|
||||
|
||||
Tot voor de start van de race, dus 14.00h. Juist Sennake?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
bon, 't is nu 01.40 en mijn antwoorden zijn weg. 'k ben eens benieuwd wat het zal worden...
|
|
||||
|
||||
3 deelnemers houden hun antwoord nog in beraad : Bart Spaey, Lambo en R@ce@holic...
De 17 anderen hebben hun antwoorden ingestuurd. Of ze juist zijn zal je pas vanavond weten, want ik zal de GP van Imola bij mijn schoonouders volgen en er daarna nog wat blijven hangen. Vanavond als ik thuis ben krijg je dan de oplossingen en de nieuwe quizvragen, die weer niet van de poes zullen zijn... |
|
||||
|
||||
AAAAAARRRRGHHHH!!! -Rekt dienen de suspens nog wa ook zeker...!!
Jan. =----
Rate This Thread | |
|
|