![]() |
|
|
|||
|
|||
Heb ook twee tickets gewonnen. RACB fanclub levert zijn investering meer dan voldoende op.
Maar het kan nog een dure dag worden. Zo kostte de parking vorig jaar reeds 10 €. Ik heb het vreemde gevoel dat het dit jaar nog duurder zal zijn. (Cfr de World Series in Zolder) Ook de waarde van een zakje frieten met saus, zonder frikandel of cervela schat ik ongeveer 4 € in. De boodschap is dus carpoolen en frigobox meenemen. Dit is dus een oproep aan iedereen die naar de vrijdagtrainingen F1 in Spa gaan. Waar komen we samen om te carpoolen ???? C U |
|
||||
|
||||
Naast de baan als je Franco binnenrijdt moet je toch niet betalen? Moet je wel een stuk gaan. Beste oplossing is denk ik aan Combes/Bruxelles parkeren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
'T is inderdaad schadalig duur daar, maar blijkbaar doen de meeste aanwezigen niet de moeite om zelf wat eten en drinken mee naar circuit te nemen. Ikzelf zal al van woensdagavond daar zijn, en we zorgen elke dag zelf voor ons eten: 's morgens naar den bakker. En zo af en toe laten we een privé traiteur wat vlees brengen (mijn pa die een keertje of twee komt zien) ![]() Ondanks dat ik met RACB nog geen wedstrijd heb gewonnen (ook ni echt veel meegedaan) heb ik er ook al zeker mijn geld uitgehaald: de paddocktoegang met 24U Spa. Voor die vrijdagtickets niet meegedaan wegens al tickets. Maar die ontmoeting met Jacky Eeckelaert hoop ik toch te winnen , dat zou pas waar zijn voor uw geld ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
FF
|
||||
|
||||
Vandaag mijn twee tickets afgehaald bij de Total in Zolder...........was blijkbaar de eerste want de lieftallige dame achter de kassa wist van niks. Samen maar de post van vandaag doorgekeken en verrek daar zat een aparte envelop tussen met de vrijkaarten en de handleiding hoe die uitgedeeld moesten worden.
Nadat ik mijn papiertje had ingeleverd kreeg ik de twee tickets mee, mijn andere twee tickets kreeg ik helaas niet mee.......die moet ik eigenlijk afhalen in Bastogne. Per tankstation zijn de kaarten afgeteld......... Dus als iemand nog in Bastogne komt.........daar liggen dus twee vrijkaarten voor de vrijdag. Iemand die ze wil hebben, mail me.......dan stuur ik de bevestigingmail door. Paddockers die lid zijn van de VZW De Paddock genieten voorrang ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die mail hebben ze amper bekeken. Zelf hebben ze een namenlijst die ze moeten afvinken. Je kan dus altijd proberen met je identiteitskaart je tickets te gaan afhalen... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|