|
|
|||
|
|||
Ik heb heel vaak naar dezelfde herhalingen gekeken vroeger, het blijft gewoon heerlijk om te zien ...
|
|
|||
|
|||
Yep dat heb ik nog gefilmd. Laatste jaren film ik wel niets meer.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
lol dat herinner ik me ook nog vooral de discussie over pk sport difusser, als ik me niet vergis. Dit kan ook een ander jaar geweest zijn.
|
|
|||
|
|||
Wel, ik moet zeggen, het was triestig... Hel zal volgend jaar toch anders moeten want anders ga ik niet meer.
t'was er een beetje over dit jaar, begon al goed bij het binnenkomen, eerst half uur staan sukkelen om op camping te geraken, omdat blijkbaar de organisatie van dat festival daar het voor het zeggen had. Daar één of andere gladde pippo wouons daar nog es 50 euro camping laten betalen... yeah right... dan moest em toch ietske gladder zijn, want hij had het verkeerde volk voor zich... Die radiozender, waar op autosport.be sprake van was, was er natuurlijk niet... een videowall die naar de binnenkant van de paddock gericht was () die van het circuit haast niet te zien was door al de tenten... Nu, laat ons eerlijk zijn, de commentaar op zolder is altijd al rampzalig om volgen, als je ergens op je gemakje wilt zitten, zoals bvb aan de sacraments heuvel... maar dit jaar wist je gewoon niets! enkel boenke-boenke-boenke-boenke. Na, 2.5u wedstrijd, was het me zo beu als pompwater, en ben ik maar effe naar camping getrokken... waar de boenke-boenke-boenke nog wa luider was Ik snap de redenering nie echt, meer volk trekken naar de 24u.... Nu die duizenden mannekes van 15-16 jaar die ik daar heb zien ronddesteren... is dat het volk dat je wil aantrekken voor de 24u ? Wat kan hen da koerske daar schelen?? die zijn daar om te feesten, niet om geld uit te geven op het circuit... Nu, Pas op, ik heb niet tegen een party tijdens de 24u , integendeel, die truck/dj booth/mega luidspreker die daar vroeger midden in te paddock stond, en waar IEDEREEN die een weekendticket voor de 24u had, kon bijwonen, was prachtig, en was een ferme ambiance! Dat was Vlaamse Kermis... maar zo een megafestival, waar ge 1- al nie binnen moogt, 2- den helft van t'circuit inpakt en 3- u als trouwe autosportbezoeker het gevoel hebt dat de 24u bezoeker daar eigenlijk maar van minder belang is dan de festivalbezoeker.... nee dank u... En wa Belle daar zegt is ook waar, s'nacht paar vrienden tegengekomen, ook trouwe bezoekers van de 24u nacht, en die waren al meer dan half uur op zoek geweest naar een kotteke waar ze een pintje konden drinken... Het is te hopen dat er iets van die petitie komt, want zo kan het idd niet verder.
lSd Racing - GTR2 : All your cars are belong to us! Last edited by sturgis; 07-09-2011 at 00:49. |
|
||||
|
||||
Geloof me ik stond van donderdag op de camping en het was een en al ellende.
CZ was vooral niet met de organsatie van het festival opgezet vooral omdat zij hun beloften niet nakwamen. Aan de andere kant heb ik veel van deze jongeren aan de draad zien kijken. Als je volgend jaar van die 20000 mensen 5000 hebt die regelmatig het circuit opzoeken. Dan heb je goude zaken gedaan. Het meest hinderlijk was vooral dat niemand van het festival van iets wist. Zo mocht ik en mijn vrienden en vrouw niet door omdat we stoeltjes bij hadden nadat ik me is ferm boos gemaakt heb. Zijn we toch door gemogen. Nadit ben ik gaan klagen bij CZ deze heeft enkele telefoontjes gedaan en alles was opgelost nergens nog tegengehouden. En niet vergeten dat ik vrijdag smorgens uit mijn tent werd getrild door een bass test. De politie is dan ook ter plekke geweest om dit een halt toe te roepen. (nu moet je niet denken dat ik de poltie gebeld heb ik heb zelfs hun nr niet) |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vond de tijd met de dikke audi 80 het mooiste. |
|
|||
|
|||
Meer van dit svp!
http://www.youtube.com/user/inquisit.../0/0OsiN8TWaGY http://www.youtube.com/user/inquisit.../1/QYbZAwHatps Last edited by Coach Ep; 07-09-2011 at 11:32. |
|
|||
|
|||
Jammer van het verkeerde jaartal.. 2008 ipv 1998 Dat is wel een heel erg verschil. Niet alleen in de jaren maar zeker in het (veel mooiere) deelnemersveld.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Stukje uit La Dernière Heure:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Misschien iemand die het kan vertalen? Mijn frans is niet zo goed.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Misschien moet toch is iemand met hans VDV gaan praten. Om hem duidelijk te maken met wat voor soort mensen hij samenwerkt. En dat hij toch maar is wat internet forums gaat bezoeken. Het is allang duidelijk dat ze in de belgische autosport wereld alleen om de franse kant geven. Dit en tijdens de 24hr van zolder is dit nog maar is pijnlijk duidelijk gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Rate This Thread | |
|
|