|
|
||||
|
||||
Mijn probeersel tot vertalen
Ze zouden geen idiote indruk nalaten deze namiddag om 16uur, met een eerder light-plateau trok een erg brullend peleton zich op gang, zonder twijfel in de 33ste en laatste editie in deze vorm, voor een grote kermiskoers. Geen vergelijk mogelijk met Spa.
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 08-09-2011 at 13:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Grig-O; 08-09-2011 at 13:44. |
|
||||
|
||||
Hier is de link naar het artikel trouwens: http://www.dhnet.be/dhjournal/archiv...tml?id=1181241
|
|
|||
|
|||
Ik heb de ruzie tussen Hans van de Ven en Dries Heyman op facebook gevolgd, en ik vond het echt niet normaal hoe die twee tegen elkaar scholden ... Beiden hadden hun standpunten, en soms had de ene gelijk, en dan weer de andere. Het is voor hen blijkbaar niet mogelijk om toe te geven dat de ander gelijk heeft. Moesten deze mensen samenwerken zag het er in circuitland België al veel beter uit.
|
|
||||
|
||||
Waar kan ik deze ruzie vinden??
|
|
|||
|
|||
Denk dat Hans ze van zijn pagina heeft verwijderd
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Inderdaad, voor Jeffrey Van Hooydonk en Tim Verbergt. Zij hebben een contract van meerdere jaren, en gaven zelf aan vanaf volgend seizoen met de nieuwe wagen te gaan rijden.
|
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe snel Tim Verbergt gaat t.o.v Jeffrey van Hooydonk? Heb altijd het gevoel dat laatstgenoemde een stukje sneller is. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Tgoh, ik denk dat Jeffrey inderdaad sneller is, maar ze hebben allebei heel wat ervaring ... en zij beschouwen Belcar (uiteraard) als uithoudingsraces, in dat opzicht is het denk ik wel een goed duo.
|
|
||||
|
||||
GT3's zijn vanaf volgend jaar niet meer welkom in de uithoudingsraces in België (GT3 + S1 rijden sprintkampioenschap, andere GT's + S2 rijden endurance over 3 uur)... KRK heeft al bevestigd dat ze overstappen naar Blancpain om deze reden, ben eens benieuwd hoeveel andere teams dit nog gaan doen...
|
|
|||
|
|||
Sprintwedstrijden met GT3 en S1 is gewoon dikke zever. Een format à la BTCS (2 x 60' of 90') zou beter zijn. Sprinten met dit type auto´s maakt alles gewoon veel te duur. Bovendien wordt het nieuwe uithoudingskampioenschap uit de Belgian Racing Series georganiseerd op zaterdag, wat al helemaal niet goed is. Nog een minpunt is de naam 'Belcar' weer doen verdwijnen ... Hopelijk komt die nieuwe Belcar van de grond, met GT1, GT2, Oudere GT3´s (Porsche 997 GT3 Cup ...), toerwagens en 2-liters. Ik denk niet dat KRK het enige team zal zijn dat een deelname weigert.
|
|
||||
|
||||
Wat een hoop berichten op een week tijd. Als je dan alles leest rondom de 24 uur komt er eigenlijk maar 1 schuldige naar boven en dat is de RACB. Diverse acties van die club mag je als verdacht beschouwen. Dacht dat de officiele voertaal van de RACB engels was en geen frans!
Gaat het niet tijden worden voor een "arabische herfst" ergens op een Brussels Tahrirplein?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat betreft toeschouwersaantallen, het festival heeft 20.000 bezoekers getrokken. Hoeveel waren er specifiek voor de koers?
Als ik diverse mails en berichten bij elkaar optel heeft het festival voor nogal wat kwade en boze gezichten gezorgd bij autosportfans en vrijwilligers van CZ. Blijft het bij een eenmalige mix van autosport en muziek?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Het waren niet zo de bezoekers waar iedereen last van had. (buiten paar dingen die niet kunnen) Het waren meer de mensen van het festivazelfl. Ze wisten van niks maar dan ook echt van niks. En ze hielden zich niet aan de afspraken met CZ. Zo werden we tegengehouden en mocht ik niet door, daarop werd mij verzocht over het festival terein te gaan maar daar mocht ik niet door omdat ik stoeltjes bij had. Na mij is heel kwaad te maken mochten we dan toch door. Ben direct gaan klagen bij CZ. Die daarbij wat telefoontjes deed en alles was opgelost nergens nog tegengehouden geweest. Het grote probleem was de organsatie van het festival en dat de mensen van cz alles zelf moest oplossen. Zo deelden de mensen het festival verkeerde bandjes uit en als je iets vroeg wisten ze van niks en ze konden geen verantwoordelijke bereiken. Maar het festival was wel goed de muziek kwam niet boven de autos uit en zo was hoofdpodium opengesteld voor de mensenvan de 24hr. En heeft cz volgens mij toch wat niewe klanten aangetrokken. Normaal was het festival buiten het circuit gehouden maar door het afzeggen van de f2, was er plek over. Misschien volgend jaar toch buiten ht circuit met een enkele tent in het circuit.Vooral de basstest vrijdag ochtend was er over ik werd bijna uit mijn tent getrild. De politie was hier ook wel snel om het te stoppen.(met zwaailichten en al )
Last edited by fenixracing; 10-09-2011 at 08:33. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|