De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-06-2007, 15:39
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Heb jij het over de Mégane van Vosse-Bouvy-Franchi in BTCS? Want ik heb het over de Belcar race en wist niet dat er problemen waren (of klachten) over de eindstand...
Ik heb het over Belcar, en daarom plaatste ik het dan ook in deze topic. Geen erg dat je dat niet wist, een mens kan immers niet alles weten en niet alles valt op websites te lezen... . Enfin, hetgeen ik meldde is de info die ik bekomen heb, en die komt toch uit een betrouwbare bron

En ja, ook de BTCS uitslag is opgeschort, zoals PRC Group wel ruiterlijk in hun communicatie toegeeft: "De Delahaye Megane van Bouvy-Vosse-Franchi won de race... maar een klassement wordt pas definitief na de technische controle. Dat is een vaststaand gegeven in de autosport. De 12 Uren van Spa 2007 zijn daar geen uitzondering op. In de vroege uurtjes diskwalificeerden de technische commissarissen de Renault Mégane van Vosse-Bouvy-Franchi wegens niet-conforme schokdempers. Het team ging prompt in beroep, waardoor het klassement opgeschort is."

Last edited by Dries DS; 10-06-2007 at 15:42.
Reply With Quote
Old 10-06-2007, 16:46
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
Het was nat maar amusant!
Het was zeer nat. De voetgangers tunnel aan de tribunes was ondergelopen met water. Heel de dag met natte voeten rondgelopen. Het water van de nieuwe chicane kwam zelfs benden in de BTCS Paddock aan ! Nu heeft dat nieuwe gebouw en vernieuwde chicane zoveel miljoenen euro's gekost maar geld voor een degelijke riolering was er blijkbaar niet.
Old 10-06-2007, 16:55
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Fonne View Post
Het was zeer nat. De voetgangers tunnel aan de tribunes was ondergelopen met water. Heel de dag met natte voeten rondgelopen. Het water van de nieuwe chicane kwam zelfs benden in de BTCS Paddock aan ! Nu heeft dat nieuwe gebouw en vernieuwde chicane zoveel miljoenen euro's gekost maar geld voor een degelijke riolering was er blijkbaar niet.
Ik was gelukkig op voorhand gewaarschuwd, dus heb de Source parking genomen. In de nieuwe tunnel was het gelukkig droog.

Vrienden van mij de andere tunnels trotseerden, waren tot boven hun knieën nat, zo hoog stond het water daar!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 10-06-2007, 17:01
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Ik heb het over Belcar, en daarom plaatste ik het dan ook in deze topic. Geen erg dat je dat niet wist, een mens kan immers niet alles weten en niet alles valt op websites te lezen... . Enfin, hetgeen ik meldde is de info die ik bekomen heb, en die komt toch uit een betrouwbare bron
Heeft het te maken met de ultima die klacht indiende omdat er sommige met bandenwarmers op de grid stonden?!
Old 10-06-2007, 20:03
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Ik was gelukkig op voorhand gewaarschuwd, dus heb de Source parking genomen. In de nieuwe tunnel was het gelukkig droog.

Vrienden van mij de andere tunnels trotseerden, waren tot boven hun knieën nat, zo hoog stond het water daar!
Bij mij was het er nog net onder.
Risico's van het vak zeker
Old 10-06-2007, 22:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Bert Longin: "Het was levensgevaarlijk daarbuiten!"

"De weersvoorspellingen gaven aan dat de bui maar enkele minuten zou duren. Daarom kozen we voor oude regenbanden, met weinig profiel"

"Maar met de oude regenrubbers werd het zo erg dat de auto last had van aquaplaning aan een snelheid van 80 km/u"

persbabbel Longin, o.a. te vinden via http://www.racingworld.be/nieuws/441...arbuiten!.html
Bert, wat wil je nu zeggen? Als je bewust kiest voor oude regenbanden dan moet je achteraf niet zeuren over gevaarlijke omstandigheden. Kom dan binnen voor een setje nieuwe regenbanden! Zo moeilijk is dat toch niet Laat ik het voorzichtig stellen, ik zie een tegenstrijdigheid in je antwoorden jegens de pers, volgers en fans.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-06-2007, 01:04
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Heeft het te maken met de ultima die klacht indiende omdat er sommige met bandenwarmers op de grid stonden?!
Ik meen verstaan te hebben dat er een klacht was van Racing For Belgium ivm bandenverwarmers .
Old 11-06-2007, 07:49
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Bert, wat wil je nu zeggen? Als je bewust kiest voor oude regenbanden dan moet je achteraf niet zeuren over gevaarlijke omstandigheden. Kom dan binnen voor een setje nieuwe regenbanden! Zo moeilijk is dat toch niet Laat ik het voorzichtig stellen, ik zie een tegenstrijdigheid in je antwoorden jegens de pers, volgers en fans.
Als Bert moet binnen komen voor nieuwe banden terwijl de SC uit is en uitblijft, zoals iedereen wist. Verlies je zo nog veel meer plaatsen.

Mvg...
Reply With Quote
Old 11-06-2007, 07:49
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

ik dacht van Belgium Racing
Old 11-06-2007, 15:15
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Als Bert moet binnen komen voor nieuwe banden terwijl de SC uit is en uitblijft, zoals iedereen wist. Verlies je zo nog veel meer plaatsen.Mvg...
Zie Quote van Bert....
"Maar het draaide helemaal anders uit. In plaats van minder regen kregen we een heuse wolkbreuk te verwerken. Opnieuw gaan pitten was geen optie want dan zouden we nog meer plaatsen verliezen. Er zat niets anders op dan verder te rijden".

De gehele tekst: http://www.autosport.be/news/9854.awm.

En om nu eens wat positiefs over PK Carsport te zeggen. Ik kwam hen beiden (Anthony en Bert) later tegen op de Paddock. Ja, toen de zon lekker scheen....en zowel Bert als Anthony zeiden gewoon dat ze de verkeerde banden keuze hadden gedaan!

@Mark, op Autosport.be staat dus een ander review! Lees het ook eens....
Reply With Quote
Old 11-06-2007, 16:48
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Dan hebben ze het op de speakers verkeerd gezegd, want ze zeiden in eerste instantie dat het omwille van het weer was, want ze hadden nog geen wagen aan de kant gezien.
Alexandra zei my dat het omwille van Henk Haane was.

Wat die klacht betreft, ik heb horen waaien dat het om de Viper van AD zou zijn.
Old 11-06-2007, 17:23
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Dan hebben ze het op de speakers verkeerd gezegd, want ze zeiden in eerste instantie dat het omwille van het weer was, want ze hadden nog geen wagen aan de kant gezien.
De speakers waren dit weekend niet te betrouwen. Die zagen enkel start/finish door het ontbrekne van TV beelden.

Reply With Quote
Old 11-06-2007, 19:22
The Leader's Avatar
The Leader The Leader is offline
De Paddock Rookie

Is er ergens een algemeen klassement van de Belcar te vinden?
Reply With Quote
Old 11-06-2007, 20:06
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Was men eerste race dit jaar, valt dan natuurlijk klein beetje tegen dat je daar doorgeweekt naar de race moet kijken. Maar al bij al ben ik nog tevreden.

Had nog nooit een race in de regen gezien, enja voor alles een eerste keer e

Hoop toch wel dat er binnen drie weken een droge race in Zolder zal verreden worden, zo kan ik eens zien hoe snel de GT3's in Belcar echt zijn op droge piste.
Reply With Quote
Old 12-06-2007, 20:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Autosport: Leest heeft spijt van protestactie

Autocoureur Kevin Leest heeft spijt van zijn uit de hand gelopen protestactie op het circuit van Spa Francorchamps zaterdag. Uit onvrede over de normtijden liet hij zijn auto op de startgrid staan.

http://www.ld.nl/nieuws/sport/sport_...cle2014013.ece
In de krant van morgen meer nieuws, ik hou jullie op de hoogte In de persbabbel van SRO lees ik er nergens iets van terug.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules