![]() |
|
|
||||
|
||||
@ Supra: Het gaat hier wel over de crash van de Corvette hé en niet met hoeveel wiellertoeristen ge door de villeneuve kunt.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De kwaliteit is toch niet zo slecht hé. BTW nice picture. Ik vond hem er zo wel apart uitzien.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Waar slaat dat nu weer op?
![]() |
|
||||
|
||||
Mijn mening over de crash is dat Lamot iets te vroeg en te hard op het gas is gaan staan en dat hij een stukje beton of gras heeft meegepakt. Althans, dat is waar de badensporen op wijzen. Ikzelf stond wat verder en kon enkel nadien een foto maken. Jammer maar helaas, ik denk dat dit nogmals aantoont dat de Corvette wat teveel power heeft, als zelfs de beste piloten van België elke meeting wel een keer de muur rammen...
Wat de warm-up discussie betreft, een kwartiertje op race day is in elk geval onontbeerlijk, maar een toptijd willen neerzetten is te riskant. Ik had zondag echt de indruk dat alle deelnemers het zeer kalmpjes aan deden, behalve de Corvette dus... Nicki Edit: foute link, sorry! Last edited by Nicki_Mks; 03-05-2004 at 20:26. |
|
|||
|
|||
![]() hier een side view van de Corvette |
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed heb heeft niemand foto's van de crash zelf ofwel soms
|
|
||||
|
||||
NA de crash wel
|
|
|||
|
|||
gij stond toch op post 4
![]() |
|
||||
|
||||
@Thomaske:
Waarom toch zo zitten pushen achter die foto van een crash? Dat de wagen s'ochtends van de baan ging is op zichzelf al erg genoeg. Dat je dan nog gaat zitten kicken op een gehavende wagen lijkt me iets té ver. @Nicki Mks: De oorzaak van de crash zou volgens info die heb ontvangen niet liggen aan een stuurfout, maar aan een mechnisch defect aan de stuurinrichting. Ik heb het bericht niet geverifieerd, maar de "bron" lijkt me wel vrij betrouwbaar. Trouwens: ongeacht wat de oorzaak van alles ook was; What's done is done. Feit is dat het team een knappe inspanning heeft geleverd om de wagen tegen 16 uur terug op de baan te hebben. (dat ze later weer uitvielen moet de teleurstelling nog groter gemaakt hebben) De "heropstanding" van de wagen op zichzelf is naar mijn meer nieuws dan de eeuwige vraag naar foto's van chrashes, geaccidenteerde wagens of geblesseerde piloten. mss goed om dit onderwerp ineens maar af te sluiten. Zoniet dreigt weer een hopeloze discussie... |
|
|||
|
|||
groot gelijk fordje
|
|
||||
|
||||
Quote:
|