De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-08-2004, 16:00
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Wat een spannende GP. Wel heeft Michelin geen goede reclame gemaakt, zoveel Klapbanden, en dat alleen voor wagens die met Michelin rijden, Toeval ? Dacht het niet. Raikkonen als verdiende winnaar en Shumacher als verdiende wereldkampioen.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 29-08-2004, 16:12
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by FIRE
Hoezo klootzak?
ik snap het ook niet echt...
de ene dag hoor je geklaag dat niemand in de F1 nog eens iets durft, maar als er al eens iemand iets durft, is het een klootzak... vergeet niet dat Trulli de deur volledig dichtgooit ook he...

trouwens: super-race, veel gezien, inhaalmaneuvres ook...

Aan de FIA: wil je het spektakel terug in de F1, kom dan meer naar spa!

trouwens: die voorvleugel van Webber: zo versplinterd
Old 29-08-2004, 16:13
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

k vond het de beste f1 race tot nu toe (in 2004 dan toch)
een paar mooi acties gezien zoals de inhaalactie von montoya op Schumacher echt mooi gedaan... ook veel mooie onderlinge gevechtjes... het stomste vond ik montoya en Trulli, montoya meschien iets te optimistisch.Ook stom was het uitvallen van zonta 3 ronden voor het einde, eindelijk eens een toyota die goed mee draait en dan dat .... echt jammer!!!
een zeer mooie prestatie van Sauber met een 4de en 5de plek
ook eens mooi om kimi nog eens kimi te zien winnen
en jah schumacher zoals Corvetteboy al zij de verdiende wereldkampioen..
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 16:39
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Ja, das waar Marcel, maar Montoya zat wel met zijn vier wielen over de witte lijn...

De actie op Schumacher was machtig, die op Trulli was nutteloos en dom!
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 16:49
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ja, als Montoya niet met zijn 4 wielen over de lijn zat, lag Trulli er zeker af...
Old 29-08-2004, 17:27
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by marcel
ik snap het ook niet echt...
de ene dag hoor je geklaag dat niemand in de F1 nog eens iets durft, maar als er al eens iemand iets durft, is het een klootzak...
Inderdaad
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 18:04
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Schumacher stelt in België zijn 7e wereldtitel veilig terwijl Everts in Duitsland zijn 8e wereldtitel (zo goed als) veilig stelt. Dat is nog eens eerlijk verdeeld zie

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 18:07
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Lambo
Ja, das waar Marcel, maar Montoya zat wel met zijn vier wielen over de witte lijn...

De actie op Schumacher was machtig, die op Trulli was nutteloos en dom!
Waarschijnlijk zal het succesrijke maneuver op Schumacher hem zijn actie op Trulli doen overschatten hebben... (Is dit eigenlijk wel een correcte zin?)

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 18:10
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Lol ,nee Sennake

Maar de achterliggende gedachte is het wel
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 18:23
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Sennake
Schumacher stelt in België zijn 7e wereldtitel veilig terwijl Everts in Duitsland zijn 8e wereldtitel (zo goed als) veilig stelt. Dat is nog eens eerlijk verdeeld zie
Some have it all....
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 18:30
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
iedereen vergeet hier precies toch wel de sterke prestatie van Klien. ja er waren er maar 10 aan de finish maar in het begin lag hij ook al 9de he.

Reply With Quote
Old 29-08-2004, 18:49
Pascal Pascal is offline
A4993

Montoya gaat daar resoluut de fout in. Dat is mijn idee. Maar om hem daarom klootzak noemen

Ik draag echter Montoya ook een warm hart toe. Een man met b*llen. Dat het dan af en toe eens "fout" gaat, neem ik er maar bij. Die uitleg zal Trulli dan weer niet graag horen.

Wat echter frappant is, is dat de piloten het echter niet eens zijn met de FIA. Op de briefing werd volgens Leinders gezegd dat, een inhaalmaneuver, zoals Montoya deed, een voltooid inhaalmaneuver is en dat hij van Trulli vrije baan had moeten krijgen.

Begrijpe wie begrijpe kan.

Wat ik echter niet graag zie is dat Francorchamps, wat F1 betreft, stilaan een brokkencircuit begint te worden. 3 Safety Cars op één wedstrijd, zeg nu zelf, dat is toch van het goede te veel. Niet dat dat de schuld is van het circuit.

Een aanrijding in La Source onmiddellijk na de start : komt op de beste circuits voor. Een gevolg is de aanrijding op Raidillion. Webber zonder voorspoiler heeft uiteraard geen snelheid op Raidillion en brengt daardoor de anderen in gevaar.
Een klapband van Button die daardoor Baumgartner van de baan tikt.
Coulthard die de hard in de slipstream kruipt en op een achterligger rijdt.

Niet allemaal dingen die te wijten zijn aan het circuit maar de brokken, dat is wat vele mensen jaar na jaar zullen onthouden. Nu ja, autosport is niet ongevaarlijk.

Voor de rest een best genietbare Grand Prix met een niet echt verrassende winnaar. Eindelijk heeft The Iceman nog eens een succes. Het is hem gegund...

C U
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 21:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Marshal
Totale duur van het evenement: 1515 minuten => netto tijd actie op de baan: 820 minuten.
Zoals voorspeld, de netto tijd dat we iets op de baan zagen was nog minder. Volgens mijn telling kom ik nu uit op 655 minuten, u leest het goed +/- 57% van de tijd is er niets te beleven.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 22:03
alfa155's Avatar
alfa155 alfa155 is offline
De Paddock Rookie

Re: Belgian Grand Prix 2004

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Ik begin al volledig in de ban te komen van de GP, eindelijk na twee jaar zal ik nog eens F1 wagens zien rijden ...

Ik wist ondertussen al dat er buiten de F1, F3000 en Porsche SuperCup, ook de Duitse Mini Challenge op het programma staat, maar nu ging ik net nog eens een kijkje nemen op http://www.belgium-grandprix.com , daar staat ondertussen een provisionele timing op, en er is nog een raceklasse bijgekomen, namelijk "Renault Series".
Enkel is het niet duidelijk om welke renault series het hier gaat, weet iemand er misschien meer over?
Meestal wordt het "Renault Series" genoemd buiten één keer "Formula Renault Academy", zou het dan om de Belgische F Renault 1600 gaan? Zou nogal wat zijn voor die mannekes, om in een GP weekend te mogen rijden

Zo zien we weer dat Defourny wel aardig werk verricht heeft om er toch een mooi programma van te maken, zo staan er zondag zelfs 4 races op het programma, hoe lang is dat nog gelden, ik heb het in die 10 jaar dat ik naar F1 ga nog niet meegemaakt hoor!

Zondag 29/08:
9.00u Mini Cooper Race
10.20u Renault Series Race
11.15u F1 Drivers Parade
11.40 Porsche Supercup (10 ronden)
14.00u F1 race (44 ronden)

Door het veranderen van de busstop, en dus het ietsje langer worden van de piste, wordt er gelukkig geen rondje minder dan voorheen gereden, waar ik anders wel voor vreesde.

En dat nu die tickets nog maar snel in de bus liggen
De zondag was iets veranderd het waren alleen de
mini cooper race
F1 drivers parade ze reden veel te snel
porsche supercup
en dan de F1 race

En over een bus we stonden 45 min in de regen de vrijdag.
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 22:16
kevjef's Avatar
kevjef kevjef is offline
De Paddock Rookie

't Was goe op Francorchamps !

Yep gasten, eindelijk na 33 jaar ben ik eens naar de Formule 1 geweest (ik ben er eigenlijk nog maar 4 jaar echt in geïnteresseerd maar kom).

In ieder geval de spectaculairste race van het jaar, ik stond prachtig gestationeerd met een reuzescherm aan de ene kant, voor mij de baan en aan de andere kant nen Hollander met een radiootje dus kon het perfect volgen.
En achteraf, puur toeval (geluk), een handje gekregen van Montoya (klootzak of niet, ik ga me er niet mee moeien) toen hij wegglipte van het circuit in zijnen auto.
En voor die mannen die klagen over dat er te weinig te beleven valt, ten eerste ge zijt er ne keer mee weg, ten tweede bekijk al da volk ne keer wat dat er daar allemaal tussenzit ge zou'd er uren naar kunnen kijken en ten derde als je echt alles wilt zien (Formule 1 wel te verstaan) dan moet ge eigenlijk niet gaan maar thuis blijven naar TV kijken want als eenvoudige burger met een bronzen kaart ziet ge dus niks van die podiumtoestanden enz.

By the way, wel wreed beu dat ze geen ererondje gereden hebben en die driversparade daar staan die drivers zich wel serieus te vervelen geloof ik (reed ook te snel inderdaad).

Last edited by kevjef; 29-08-2004 at 22:36.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules