|
|
|||
|
|||
Daar hebben ze gisteren de versnellings bak van naar de hemel gereden.
De zwarte reed wel rond. Heb dan maar met Koen een ritje gedaan in een 1600cc Mini tijdens de VIP dag. "Alles geven Koen" en dat deed hij dan ook. Hij ging op en over de limiet ermee, wieeeeeeeeeeeeeee. |
|
||||
|
||||
Quote van Ronald Janssen: "De verdwaalde Belcar Viper van en met Wim Lumbeeck.". Weet iemand waarover hij het heeft?
Bron: http://www.racingworld.be/news/8296/...e-testdag.html |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nico Verdonck zet een 2'19"822 op de tabellen deze morgen en staat daarmee voorlopig op pole...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Jajaa, eens benieuwd voor volgend jaar.
|
|
|||
|
|||
Wie zat er aan het stuur van de Derdaele Porsche aan de finish?
Wat een actie was dat zeg,donuts maken aan de finishline terwijl de andere wagens aan het finishen zijn.Dacht hij dat hij alleen op de baan zat?Ik zag van bovenuit ineens de mercedes van krk door de rook op volle snelheid over de finishlijn gaan.Deze wagens waren nog voor positie aan het strijden terwijl de Porsche op een 5 tal ronden lag.Levensgevaarlijk deze actie!!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb op de circuitradio gehoord dat hij donuts draaide, maar zou denken dat dat dan aan de uitloopstrook was in la source.
|
|||
|
|||
Quote:
Verder een prachtige race gezien gisteren.Wat een tijden werden er gereden zeg.Mooie gt3 wagens bemand met allemaal toppiloten.Ben benieuwd naar volgend jaar. |
|
||||
|
||||
Beelden van die actie waren gisteren op L1 te zien, terug te kijken via: http://www.l1.nl/L1SPRT/_pid/links4/...ickpage/1_1023 en klikken op het TV-icoontje.
Niet echt een geweldig verslag want de verslaggever noemt de Porsche van Derdaele de winnende Porsche. Met recht een idiote actie!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 24-10-2011 at 18:36. |
|
|||
|
|||
Dat is echt onverantwoord, stel dat daar iemand op rijdt :s
Dat hij dat ergens doet waar het geen kwaad kan, geen probleem, maar aan start/finish waar er nog wagens moeten finishen. Is er een straf of iets dergelijks gekomen?
|
|||
|
|||
Ook fijn dat er even een gele vlag wordt gezwaaid....
Als je het mij vraagt (maar dat doet de RACB natuurlijk niet): DQ + kampioenschap ongeldig verklaren danwel volgend jaar eerste paar maanden uithuilen op de bank! |
|
|||
|
|||
DQ op zijn minst vind ik. Op die manier even meegeven dat zoiets niet kan. DQ maakt voor het kampioenschap toch niks uit aangezien dat Level Racing moest winnen voor nog kans te maken, maar zo heeft hij misschien wel zijn lesje geleerd.
Kampioenschap ongeldig verklaren lijkt mij iets te overdreven, en volgend jaar zal hij waarschijnlijk naar BES gaan(vermoed ik), dus paar maanden uithuilen op de bank heeft niet veel zin dan.
|
|||
|
|||
francorchampagne 2011 the pics
jp |
|
|||
|
|||
Quote:
|