![]() |
|
|
||||
|
||||
Nu wachten op de eerste Belgische krant die Leinders nu als topkandidaat naar voor schuift
![]() ![]()
|
||||
|
||||
wie belt naar het laatste nieuws?
|
||||
|
||||
Quote:
Jos the Boss wordt dus idd. Jos de Klos. De Man die door onze noorderburen indertijd al werd uitgeroepen tot "Eerste Nederlandse Wereldkampioen" heeft er, op een paar ereplaatsen bij Benetton na, nooit iets van gebakken in de Formule 1. Verstappen zat in een vicieuze cirkel van mislukkingen en comebacks. Een verknoeid supertalent. Heeft waarschijnlijk ook wel iets met zijn karakter te maken. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik verschoot ook wel aardig toen ik dat net las, en vooral Trust had er wel een smak geld voor over om hem bij Jordan te laten rijden anders!!
Dat is idd einde van Verstappen in de F1, niet dat ik daar zo rouwig om ben, maar de sfeer in Francorchamps zal gans anders zijn nu denk ik ![]() Ik denk wel dat Albers veel kans maakt om volgend jaar een F1-zitje te bemachtigen, vorig jaar knap 2e in DTM, en er gaan geruchten dat Trust Albers wil sponsoren (al is vandaag gebleken dat het bedrag net niet genoeg is ![]() Dan zal Jordan wel met Heidfeld in McNish rijden, wie de derde rijder wordt, is nog groot vraagteken natuurlijk, misschien Glock, we'll see ...
|
||||
|
||||
Positief punt nummer 1: 50 Italianen uit Maasmechelen kunnen al geen ruzie meer krijgen met 15 Nederlanders die het beste plekje van 'onze tribune' willen innemen
![]() |
|
||||
|
||||
hehe, ik ben er niet rouwig om dat jos niet meer terug komt...
Hij had in de f1 toch niet veel meer te zoeken.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Toch wel benieuwd wat nu verstappen.nl gaat doen..............was toch wel een monument.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
hihi op het verstappen forum is er een massa-hysterie uitgebroken
![]() ![]() wordt nog leuk komende dagen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
lol, ben juist ook eens gaan kijken, krijg ik dit voorgeschoteld:
Quote:
![]() edit: was verstappen.nl
![]() Last edited by NOx; 27-01-2004 at 19:10. |
|
||||
|
||||
Heb al enkele leuke reacties gelezen zoals 'ik geloof er niks van, dit is weer zo'n tactische zet om Jordan op z'n knietjes te krijgen en z'n contractuele eisen te verminderen'
![]()
|
||||
|
||||
die geloven nog in spoken ook wss? :s
|
||||
|
||||
Ik ben ook eens op dat fameuze forum gaan kijken.
Zo een bende zielenpoten bij elkaar. Dat is dus echt om je een breuk te lachen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
voor de mensen die er niet op geraken: http://forum.verstappen.nl/ Natuurlijk, als ik eerlijk ben, begrijp ik niet wat Eddie bezielt: Joske brengt geld mee, redelijk wat ervaring (van de laatste startgrid dan) en een hoop Hup Holland-fans die genoeg schaalmodelletjes zullen kopen. Heidfeld brengt geen geld mee, en qua rijgedrag zal het wel niet zo veel verschillen van Jos. Om dan nog maar niet te spreken over iemand als Glock. Zelfde bij McNish. Mét Jos zou Jordan het ook niet zo ver schoppen, maar met andere coureurs (en zonder geld), zie ik de ondergang van het team in een stroomversnelling raken. deze is trouwens té goed ![]() Quote:
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|