![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wat mij is opgevallen het voorbij weekend is het volgende: Er was geen enkele BMW Z3 te zien! en dit terwijl er toch 2 waren ingeschreven, nl. die van LVC en van JMT.
Heeft er iemand een reden van hun forfaits??? JMT vind ik zelfs heel vreemd, aangezien ze zelfs 2 of 3 maal zijn komen testen op een donderdag. Persoonlijk vind ik de BMW Z3 van Beliën de mooiste BMW in de Belcar ooit na de machtige BMW's van G&A. (Wetende dat naar 't schijnt deze wagen ergens staat te verkrotten... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
't Was me zondag al opgevallen, maar met het commentaar van P Baert is het zonneklaar. PSi had moeten winnen. Waarom koppelen ze Panttala niet aan Vosse ? Dàt zou vonken geven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens het verschil tussen Anthony Kumpen en Bert Longin was ook niet zo klein, laat Bert rijden en ze pakken die porsche niet meer... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nee natuurlijk niet, Van Sande brengt de broodnodige centjes binnen, dat begrijpen we wel. Maar je gaat toch niet deelnemen met enkel de Olympische gedachte als leidmotief.
We konden vorig jaar bij RTM al constateren dat Panttala een ace was, zeg maar de evenknie van Marc. Ik veronderstel dat het een hele moeilijke keuze is geworden bij PSi. Eén topwagen en een meelopertje of twee gewoon goeie combinaties. Moeilijk knoopje om door te hakken hoor. Het blijft wél een feit dat ze hadden kunnen winnen. Als, indien, .... zoals steeds praat na de vaak. |
|
||||
|
||||
Yupyup ze hadden kunnen winnen als als
![]() 'k Wou maar hebben dat er nog veel verbetering mogelijk is gedurende het seizoen.. Dat het verschil nu nog opvalt, zal wel normaal zijn hé
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
En er zijn meer teams die je denkt die met het motief "uitrijden is het belangrijkste" meedoen hoor ![]() |
|
|||
|
|||
Zonder Van Sande valt de tweede PSI weg en blijft Paltalla waarschijnlijk in Finland. Marcus brengt blijkbaar geen budget mee.
Fred Bouvy heeft dankzij zijn City Kart de steun van Red Bull. Ook Vincent Vosse brengt centen mee. Een geluk dat hier budget gekoppeld is aan snelheid. Zonder hen geen PSI in Belcar. Met het textiel-budget van Franz Lamot heeft SRT Marc Goossens kunnen aantrekken. Het budget van Sara Lee dekt veel, maar niet alles. Ook Marc heeft een sponsor meegebracht. Bert Longin brengt Siemens mee , enz., enz., ... Eigenlijk moeten we Van Sande danken dat hij graag racet. Voor hetzelfde geld is Leo een verwoed zeiler en zien we Paltalla op zee aan een roer zitten. ![]()
|
|||
|
|||
Zéér juist Peter, en dat geldt niet alleen voor Leo en voor de Belcar.
Eindelijk eens iemand met een gezonde visie op de feiten |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|