![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toch wel een valse noot, vind ik. Zoiets hoort toch niet tijdens een 24 Uren van dit niveau. Kan de organisatie hiervoor echt geen andere oplossing vinden? ![]() |
|
||||
|
||||
ach, en dan rond 13-14u deze middag, constant die veiligheids-voertuigen op de baan... zolang de uitslag daar niet door beinvloed wordt, vind ik dat eigenlijk geen probleem
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik vind daar ook niks mis mee. Zo blijft alles tenminste netjes in de pitlane. Zoals Bart zegt zitten die tegen die tijd al goed vol.
|
|
|||
|
|||
ook was de medussa te zien die vlak voor de start een paar ford wagen in de prak knalde.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja dit jaar was het weer zo ver.
De vuilkar deed zijn din ook lol |
|
||||
|
||||
t is da of op een stort werken he
|
||||
|
||||
Ik heb toch wat bedenkingen gehad bij sommige randanimaties... Op donderdag heeft de truck zich volgens mij niet aan de snelheidsbeperking gehouden, of anders toch overdreven. In elk geval, ik stond boven op de Sacramentsheuvel en voelde me daar niet echt op mijn gemak. En wie heeft tijdens de eerste demonstratie van Madusa (eindelijk snap ik die naam, er hoort een blanco in het midden...) dat stuk metaal zien vliegen? Voor hetzelfde geldt lag het in de tribune. Sommige reclamefoldertjes getuigden ook niet echt van goede smaak: op de ene kant reclame voor het "Fuck Me I Am Famous" project, op de achterzijde voor de Gum Ball 3000... :nono:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() BTW, die F*ck me I am Famous en gumball 3000 is gerelateerd hé. Spillie maakt reclame voor zijn eigen kledinglijn én voor zn deelname aan de Gumball van volgend jaar. |
|
||||
|
||||
Die Gumball komt op 14 mei door Brussel stond er op dat foldertje.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Quote:
Het viel op dat er een pak minder volk was op de pitwalk in vergelijking met andere jaren. Je kon vrij rondlopen en dicht bij de auto's komen. Andere jaren is het daar echt strompelen tussen de massa... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En Zolder associeert zich niet met de Gumball, ze verhuren enkel een standplaats in de paddock. De Gumball mag dan al zo belachelijk zijn als dat het groot is, ik wil die wagens wel bekijken ze. Daar zitten mooie exemplaren tussen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|