![]() |
|
|
||||
|
||||
Vraag ik aan m'n ma om mij van laarzen te voorzien en wat ligt er voor mij klaar? Jawel, Dunlop laarzen... Ik ben er dus helemaal klaar voor!
![]() Tot morgen iedereen! |
|
||||
|
||||
Mogen deze ook
![]() En ben ik dan verplicht in het gras te lopen i.p.v. op het asfalt (dat er nog niet is)? ![]() Tot morgen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Is er nog plaats voor twee late aanmelders?
![]() Vraag twee: Is het mogelijk om ter plaatse lid te worden van de vzw? (Indien niet zal ik mijn lidgeld wel op de normale manier betalen). |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dank u voor het snelle antwoord en tot morgen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu eerst nog ff snel gaan slapen... ![]() |
|
||||
|
||||
Droog weer, lekker zonnetje.............het kan niet beter
![]()
|
||||
|
||||
Aan diegenen die vandaag naar Zolder gaan en dit nog lezen: Have fun!!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
zojuist hebben ze hier allemaal ne warme choco komen drinken, hoop dat hij gesmaakt heeft. Nu zijn we de erwtensoep aan het opwarmen tegen dat de verkleumden opnieuw hier aankomen. Fijn dat er zo'n goede opkomst is.
|
||||
|
||||
Uwe choco was uitstekend Andy, mijn vrouw wou bij U blijven ipv verder te wandelen... (ook al voor die chocolaatjes...
![]() |
|
||||
|
||||
en was de soep ook OK?
Proficiat aan het bestuur van de Paddock om zoveel mensen op de been te krijgen.
|
||||
|
||||
Eerst en vooral een dikke proficiat en dankuwel aan de organisatoren van DePaddock en de medewerkers van Circuit Zolder voor een leuke en leerrijke namiddag. En hier natuurlijk wat sfeerbeelden:
Meer op mijn homepage. |
|
|||
|
|||
Het was een goede wandeling en zeer interresant op naar het race seizoen en een beetje warmer weer.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ook van mijn kant een dankwoord aan DePaddock én de mensen van CZ voor het realiseren van dit eventje! (ook Andy mogen we niet vergeten voor de goeie soep en choco)
Zondag avond laat ook op BTSpictures.be een 30tal foto's van deze namiddag, hieronder nu alvast enkele theasers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|