De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-05-2006, 20:52
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by afond
die onzin komt van de organisatie.... blijkbaar is vorig jaar toch iemand door zo'n spoiler geraakt.... dat neemt natuurlijk niet weg dat je als een gek uit de pit mag wegstormen... denk dat die 2 strepen er volgend jaar nog staan voor box 36
De wielspin bij het wegrijden mag dan spectaculair geleken hebben, het is niet specifiek aan Kumpen. Ik verdedig niemand en val niemand aan maar het gebeurd wel meer dat een piloot met een iets te hoog adrenalinegehalte de stand verlaat en de banden "goed opwarmt" bij het vertrek.
Op zichzelf geen probleem, zolang dit gecontroleerd gebeurd en er geen ongevallen gebeuren.

Dat "wegspringen" mag je niet overdrijven. In dit geval moesten wel degelijk enkele mensen dringend opzij, maar dat lag meer aan de entourage van GLPK dan aan de piloot. Het ging hem dan ook om vitale seconden. Trouwens, iedereen is verantwoordelijk voorzichzelf in de pitlane en moet zijn verstand gebruiken waar hij gaat/staat. Als je dan in de rijlijn van een vertrekkende piloot gaat staan, vraag ik me af wie de gek is.... Als alle mensen die niet in de pitlane thuishoorden nu eens weg zouden blijven moesten die alvast niet "wegspringen". Maar dat is een ander verhaal....
Reply With Quote
Old 22-05-2006, 21:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by fordje
Als alle mensen die niet in de pitlane thuishoorden nu eens weg zouden blijven moesten die alvast niet "wegspringen". Maar dat is een ander verhaal....
Afgelopen weekend op dat vlak de nodige staaltjes gezien. Op zaterdag slecht weer, nog nooit zo'n rustige startgrid gezien bij de Belcar Endurance en de DSC. Op zondag droog weer, en hups..........de hele zooi staat weer vol met volk dat er simpelweg niets te zoeken heeft.

Wat betreft de wedstrijd van afgelopen zondag. Dit jaar ga ik niet alle wedstrijden van de Belcar zien. Denk niet dat ik het gevoel heb dat ik iets ga missen........en dat is eigenlijk een hele trieste uitspraak van een liefhebber.

Oplossing voor Belcar 2006 en verder? Daar zullen we nog wel de nodige threads aan besteden op dit forum Weet nog wel een spectaculair voorstel
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-05-2006, 21:28
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Oplossing voor Belcar 2006 en verder? Daar zullen we nog wel de nodige threads aan besteden op dit forum Weet nog wel een spectaculair voorstel
Ben benieuwd
Reply With Quote
Old 22-05-2006, 21:40
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ben benieuwd
Corvettes zonder achtervleugel?
Reply With Quote
Old 22-05-2006, 22:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Corvetterijders moeten bij elke overschrijding van ds S/F-lijn een rondje rond de wagen lopen.
Old 22-05-2006, 22:04
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Weet er iemand wat er met Marc Goossens aan de hand was trouwens? Hij leek me stikkapot na de race. Warm in de Marcos?
Reply With Quote
Old 22-05-2006, 22:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Neo-242
Weet er iemand wat er met Marc Goossens aan de hand was trouwens? Hij leek me stikkapot na de race. Warm in de Marcos?
Gemis aan sponsoring van Williams-shaving Zag zowaar een ringbaardje ( in real life noemen we zoiets anders ). Haartjes veroorzaken stilstaande lucht. Stilstaande lucht is een perfecte isolator. Warmte-uitwisseling tussen lichaam en omgeving is daardoor minder. Kijk, een ijsbeer op de Noordpool heeft het nooit koud. Voor zover deze educatieve bijdrage
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-05-2006, 22:23
Eygmar's Avatar
Eygmar Eygmar is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ben benieuwd
jaren terug moesten jan en harry de rooy ,met hun dafs maratons een paar seconden later vertrekken dan de rest ,men zou de vettes mischien uit de padd kunnen laten starten als de rest al 4 keer gepass is
zou zeer spannende race kunnen worden maar zeer gevaarlijk denk ik
Reply With Quote
Old 22-05-2006, 22:47
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Ja het werd wat warm aan zen voeten. Maar heeft zich nadien van het nodige vocht voorzien. (Het is nog een lange avond geworden )
Old 23-05-2006, 02:21
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by Fonne
Maar heeft zich nadien van het nodige vocht voorzien. (Het is nog een lange avond geworden )
is me niet opgevallen
Old 23-05-2006, 14:47
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
In zo'n Marcos is het bloedheet... amai...
Old 23-05-2006, 16:10
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by vince
Dit zou PSI toch makkelijk kunnen verhelpen zoals JAM het vorig jaar heeft gedaan: een 4 wiel aangedrijving eronder. Of zie ik het dan verkeerd??
Bedenk dat men met 4 wiel aandrijving meer verlies van kracht en koppel heeft dan met 2 wiel aandrijving.
Old 23-05-2006, 21:17
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by A.J.
is me niet opgevallen
Ben je gewoon van Marc zeker ? En Kumpen maar trainen heeft in maanden niet meer aan het bier gezeten.
Old 23-05-2006, 21:42
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Misschien even aanhalen dat de Belcar stukjes die geshreven worden door (Ik denk Infinity) voor thepaddock.net echt geweldig zijn aangevuld met zeer knappe foto's. Het is echt een plezier om die stukjes iedere keer te lezen Keep up the good work boys
Old 25-05-2006, 01:18
insanity's Avatar
insanity insanity is offline
De Paddock Regular

Wel ik moet nog wat sleutelen aan mijn race-engels, maar we doen ons best...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules