|
|
||||
|
||||
Quote:
Op zichzelf geen probleem, zolang dit gecontroleerd gebeurd en er geen ongevallen gebeuren. Dat "wegspringen" mag je niet overdrijven. In dit geval moesten wel degelijk enkele mensen dringend opzij, maar dat lag meer aan de entourage van GLPK dan aan de piloot. Het ging hem dan ook om vitale seconden. Trouwens, iedereen is verantwoordelijk voorzichzelf in de pitlane en moet zijn verstand gebruiken waar hij gaat/staat. Als je dan in de rijlijn van een vertrekkende piloot gaat staan, vraag ik me af wie de gek is.... Als alle mensen die niet in de pitlane thuishoorden nu eens weg zouden blijven moesten die alvast niet "wegspringen". Maar dat is een ander verhaal.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat betreft de wedstrijd van afgelopen zondag. Dit jaar ga ik niet alle wedstrijden van de Belcar zien. Denk niet dat ik het gevoel heb dat ik iets ga missen........en dat is eigenlijk een hele trieste uitspraak van een liefhebber. Oplossing voor Belcar 2006 en verder? Daar zullen we nog wel de nodige threads aan besteden op dit forum Weet nog wel een spectaculair voorstel
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Corvetterijders moeten bij elke overschrijding van ds S/F-lijn een rondje rond de wagen lopen.
|
||||
|
||||
Weet er iemand wat er met Marc Goossens aan de hand was trouwens? Hij leek me stikkapot na de race. Warm in de Marcos?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
zou zeer spannende race kunnen worden maar zeer gevaarlijk denk ik |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Misschien even aanhalen dat de Belcar stukjes die geshreven worden door (Ik denk Infinity) voor thepaddock.net echt geweldig zijn aangevuld met zeer knappe foto's. Het is echt een plezier om die stukjes iedere keer te lezen Keep up the good work boys
|
||||
|
||||
Wel ik moet nog wat sleutelen aan mijn race-engels, maar we doen ons best...
Rate This Thread | |
|
|