|
|
||||
|
||||
Days of thunder Part1,2,3
Hey
hier zijn we weer met een nieuw projectje. Het gaat hier om de nascar wagens uit de film Days of thunder. Alles bijeen gaat het hier om 5 wagen (city , mello-yello , hardees, exxon , superflo) daarom noemt die ook part 1 natuurlijk. ik was zo zot van die film dat wanneer ik de kits zag ze gewoon moest hebben 3 hebik er al in men bezit en beschik al over 2 blanco kit's. Moet alleen nog aan 2 set's decals zien te komen Het gaat hier om de mello-yello wagen. Dit is de wagen waar hij op het einde van de film instapt om zijn vriend rowdy te helpen. Nu genoeg over de film en op naar het model kit is van Monogram en heeft al een redelijke leeftijd dus de kwaliteit van de kit is niet super en ook de decals zijn niet perfect. In het echt heeft deze wagen een vrij lichte groene reclame derop hangen maar doordat de decals wat donkerder zijn heb ik de wagen dan ook maar in deze kleur gespoten om zo bij de decals te horen en kmoet zegge het ziet er zo wel goed uit Body is eerst glossy zwart gespoten , daarna afgeplakt en dan het groen erop gezet. De rode lijn is een decal. Last edited by Dragonfly; 30-05-2005 at 15:47. |
|
||||
|
||||
Chassis is deels gemonteerd en dan germangray gespoten. Ik monteer dit eerst omdat je dan een mooier geheel krijgt als je dit airbrush dan wanneer je elk deel apart doet.
Motor zit deels ineen en wielen ook al een beetje aan gedaan en heb ze een groen randje gegeven in dezelfde kleur als de wagen Zo wat vinden jullie ervan ????? |
|
||||
|
||||
aarghh, pantzergrau...
Dat is al flink opgeschoten zou'k zo zeggen. Ziet er goed uit! |
|
||||
|
||||
Ga je het goodyear logo nog wit schilderen op die band? want zo is het in het echt in die tijd.
|
||||
|
||||
Heb weer al beetje voortgedaan, decals die bij de kit zitten zijn er bijna allemaal op. Ook chassis begint er al redelijk uit te zien. Ben alleen tot de constatie gekomen dat de decals die bij de kit zitten te kort komen. Een hoop van de kleine sponsers zijn weggelaten, wat ik hier mee ga doen weet ik nog niet maar ze moete er wel op
|
|
||||
|
||||
Heb weer wat voortgang gemaakt. MAar heb dan ook beslist om ff te wachten om deze af te maken. Na het herzien van de film had ik gezien dat er een aantal sponser( lees een "hoop") ontbraken. En daar ik ze toch redelijk goe wil nabouwen vind ik wel dat deze erop moeten komen. Dus na lang zoeken iemand gevonde die deze aanbied en hij bood ook de decalssets aan voor de 2 wagens die ik nog ontbreek. Dus bij deze is dit allemaal opgelost moet alleen nog ff geduld tonen dan. Ik ga wel de chassis's afbouwen van de andere modellen maar de body's gaan ff de kast in. Genoeg gezeverd nu foto's
Alle opmerking welkom ( dus echt allemaal hé ) |
|
||||
|
||||
Very nice. Kan ik al een bestelling plaatsen?
|
|
|||
|
|||
Gladjes Ken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
hangt er vanaf hoeveel ge ervoor vraagt
Last edited by ICEMAN; 27-05-2005 at 10:53. |
|
||||
|
||||
mooi model
|
|
||||
|
||||
Omdat ik hier toch moet wachten om voort te kunnen heb ik dus al de rest gespoten.
2vers gespoten chassis's (al de rest gaank ni late zien zene ) Body van hardees model is ook al gespoten Humbrol Fluo oranje Wachten op de decals en op naar de volgende |
|
||||
|
||||
Joepie nog een Nascar fan erbij, welcom to the club!!!
gouwe ouwe moet kunnen, als je decals tekort hebt; probeer je maar eens op ebay en doe een zoekbeurt naar canascar60, heeft er massa's voor een aardig prijsje, vooral nu de $$ goedkoper is dan onze€€, wat ie niet aanbiedt,gewoon ff uiitleggeuh. Nu sterk bezig zou ik zo zeggen, ik ben ff ermee gestopt want als je er al een stuk of zes na elkaar hebt gemaakt, en alle chassis zijn dezelfde, geen evolutie tss. uw kits en de mijne, zelfs al heb ik een zogenaamde 2004 kit Zeer schoon echt waar, well done!!!! Morgen doe ik er enkele foto's bij, op mijn thread dan
|
||||
|
||||
Na een lange tijd hier niks van gehoord te hebben ben ik dan eindelijk aan men decals geraakt .
Heb ze er nogneit allemaal ogezet maar het begint erop te lijken. hier al een klein fotoke |
|
||||
|
||||
Prachtig werk !!
En als je idd nascar-fan bent, dan moet je het stellen met steeds bijna dezelfde bouwdozen... Ze zijn dan ook allemaal gebaseerd op dezelfde wagen(s). Maar moet wel leuk zijn om eens de hele startgrid na te bouwen en die op een "baan" te plaatsen... succes met de andere |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|