|
|
||||
|
||||
Porsche 962C From A
Yo
Omdat men airbrush zich weer niet kon inhouden heb ik deze er maar ff bijgepakt. Het gaat hier om een simpele kit van tamiya die maar een stukje of 20 bevat en dus ook niet veel voorsteld. Zelfs de ramen zitten reeds in het model hier een paar foto's |
|
||||
|
||||
allez vooruit, ne quick-build is in de maak. Neem er uwen tijd toch maar voor. Geel is precies goed gelukt - is anders een lastige kleur om te spuiten.
|
|
||||
|
||||
Het fabriek is weer in gang gestoken
Goede start in ieder geval, met een mooie glans op dat geel. Welke kit is dit precies? Ik denk dat ik dat soort kits nog niet ben tegengekomen? En de schaal? 1/24?
|
||||
|
||||
Quote:
Bron : www.sennake.be Last edited by Sennake; 20-05-2005 at 07:13. |
|
||||
|
||||
Ok, thanks Sennake.
|
||||
|
||||
Dit is dus echt wel een "quick build" door het lage aantal onderdelen vliegt deze erdoor. Chassis is bijna helemaal klaar en heb ook de spoiler zwart gespoten. Nu de decals nog se
Alle commentaar word word met plezier ontvangen |
|
||||
|
||||
Nice job é
|
||||
|
||||
Een tip ivm de bandjes: als je de naad wegschuurt op de bandjes dan lijkt het alsof er al mee gereden is.Misschien ben je het vergeten omdat het een "quick build" is.Verder niets op aan te merken.Knappe kar.
|
|
||||
|
||||
weeral mooi
mar jij had uw ramen afgeplakt en er was niks van ver op de ruiten naderhand hoe doe jij da toch ? |
|
||||
|
||||
Deze is dan toch klaar. Decals erop , clear derover gezet en klaar om de vitrinekas te gaan. En met dit goede weer konden heen buitenfoto's achterblijven hé
Alleen die ramen is wel ambetant want door de clear is de voorruit lichtjes mat gegaan maar je ziet er niet veel van hoor |
|
||||
|
||||
oh oh, 'k vrees dat het mat met de'n tijd alleen maar erger zal worden. Beter ware het geweest dat je de afplakstickers erop had laten zitten tot na het vernissen, of dat je er een nieuwe op aangebracht had. Het linkerachterlicht zou'k nog wat bijwerken en de deur- en andere panelen zou'k zeker nog zwart inkleuren. Dat geeft onmiddellijk een heel ander zicht.
Voor de rest is ie wel properkes hoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
toch bedankt voor de commentaar |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ziet er weeral mooi uit ik kan hier op dit forum niet veel anders over zeggen
|
|
||||
|
||||
Ik zou de binnenkant zwart geschilderd hebben in jouw plaats, om wat realisme toe te voegen aan het model. Voor de rest vind ik het een puik afgewerkte Porsche
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|