|
|
||||
|
||||
On-line shop AutoArt?
Aangezien er hier toch veel verzamelaars zitten, zal ik m'n vraag hier maar stellen. Is er een webshop waar ze nog veel 1/18 AutoArt die-cast modellen verkopen?
Ik ben op zoek naar de Toyota GT-one TS020 '98 #28 (art. nummer 89882) en de Oreca Viper '98 # 51 (art. nummer 89821) Weet iemand waar ik deze beide nog kan vinden? ps, ik heb al op google gezocht, maar het aanbod is redelijk beperkt.
|
||||
|
||||
Al eens geprobeerd op E-bay?
|
|
||||
|
||||
Op e-bay kan je de Toyota GT-One '98 inderdaad verkrijgen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ikzelf heb al gekocht bij www.wildcollections.com , alles verloopt hèèl zuiver en je hebt je pakket na èèn week als het in stock is.
De Toyota Gt1 heb je daar voor amper 50 dollar, ongeveer 40 euro! Kijk eens hier -> http://www.wildcollections.com/category/3.toyota/ De Viper vind ik niet direkt terug. Hou wel rekening met een kleine tax als de postbode je pakket bezorgt, ik heb 10 euro betaald voor 2 modellen 1/18. |
|
|||
|
|||
Integra,
Neem eens een kijkje op volgend adres: http://www.discounttrainsonline.com/...AUT-89821.html Greetings Serre |
|
||||
|
||||
Quote:
Steve, bedankt voor de website, die prijzen zijn prachtig vergeleken met de rest.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
@ Steve
Die modellen van wildcollections,zijn da metalen of plastieken modellen? Is deze firma goed te vertrouwen? en hoe doe je de betalingen? Was eens op de site gaan kijken en die blanco modellen van de Xsara WRC vind ik welk de moeite Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er allesinds zeer goede ervaring mee. Betalen doe ik met Paypal. |
|
||||
|
||||
Ja,dan zal het wel ook goed zijn
Wat is da juist Paypal? want ken daar nie veel van Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je betaalt en je hebt niets op je Paypal rekening, wordt het gewoon van je kaart afgeboekt. Heb je wel geld op je Paypal staan, bijvoorbeeld doordat iemand iets van je gekocht heeft op ebay, dan wordt het gewoon van je Paypal afgeboekt. Heb je redelijk wat geld staan op Paypal, dan kan je zonder problemen overboeken op je eigen bankrekening. Na enkele dagen is dit soort transactie gebeurd en indien meer dan 100 euro, is zo'n boeking gratis. Voor het gebruik van Paypal zijn er, zoals bij elke rekening, kosten verbonden, maar ik weet niet van buiten hoeveel precies. |
|
||||
|
||||
Thx Huudo,je hebt me al veel wijzer gemaakt wist niet dat zoiets bestond
|
|
||||
|
||||
Quote:
|