|
|
||||
|
||||
Datsun 240 Z Safari Rally
Heb net de 240 Z [1971 Safari Rally Winner] van Hasegawa (1/24) gekocht via eBay bij Verborgh in Gent. Zal mooi staan naast m'n Datsun Bluebird 1600 SSS [1970 East African Safari Winner] (ook Hasegawa 1/24).
Als ik er toekom ze beiden te bouwen, en als ik ooit een Digitalen Kodak heb, zal ik eens proberen foto's te 'posten'. P.S. Vraagje aan de moderator : Er staat onderaan : You may post new threads You may post replies You may NOT post attachment You may edit your posts Heb ik het goed voor dat ik dus GEEN foto's kan posten ? Kan dit veranderd worden ? (in afwachting van m'n digitaalke) Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Foto's kan je wel posten, maar je kan ze niet uploaden bij je bericht. Ik denk dat je daarvoor lid moet zijn depaddock.
En blijkbaar heb jij die 240Z, ik wou die ook om naast een 1600SSS te zetten. Voor hoeveel heb je hem nu gekocht?
|
||||
|
||||
Datsun Safari Rally Winners
Quote:
Ze komen beide van bij Verborgh (Gent). De Datsun 1600 SSS heb ik 24 EUR betaald, de Datsun 240 Z ietske meer : 26 EUR. (All Incl.) Heb je de 1600 SSS gebouwd ? Heb je daar geen foto's van ? Welk kleur (Tamiya TS ?) heb je gebruikt om de carosserie te spuiten ? Regards, 555 Last edited by HF_INTEGRALE; 08-01-2006 at 10:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het chassis was af. Tot ik deze week besloot de binnenkant de goede kleur geven en er pedalen in te bouwen. Ik ben tevreden dat ik het gedaan heb, het trekt er al veel meer op. De carosserie is al 2 keer gespoten, maar nummer 3 volgt binnekort. De eerste keer was hij vuil geworden en zaten er visogen in, nu is hij uitgelopen. Met de hand kan ik ook wel schilderen maar dat trekt op niks tegen een mooi gespoten kas. Qua kleur heb ik nog geen idee, ik had nu een humbrol spuitbus maar die kleur is nog te licht tov. die op de foto op de doos.
Binnenkort schaf ik wel een 240Z aan om er naast te parkeren, maar eerst morgenochtend vroeg opstaan voor een paar leuke Tamiya's op ebay.
|
||||
|
||||
Quote:
Over die Hasegawa Datsun mag uiteraard een nieuwe thread geopend worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik kom ook regelmatig bij Verborgh... maar het aantal nieuwe dingen op auto-modelbouwgebied valt redelijk tegen. Hij doet precies niet veel nieuws meer in..
G. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|