|
|
||||
|
||||
Intermodellbau 2007 - 18 tem 22 april 2007
Dit is THE thread waarin we onze trip naar Intermodellbau 2007 zullen organiseren.
|
|
|||
|
|||
Ik ga mee als jullie geen ruzie maken over hekikopters?Reserveer almaar een plaats in de auto,ik zal heel braaf zijn.
|
|
||||
|
||||
In principe zal ik er ook bij zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdens de afgelopen vergadering hebben we het volgende afgesproken. Wanneer we gaan: Vrijdag, 20 april 2007 Vertrek: 06.00 op de parking van Wheels in Zolder Terug Dat zal zo rond de klok van 21.00 zijn (vermoed ik) Deelnemers: - Huudo - Sennake - Gulfie (chauffeur van dienst) - Hhugo - Dominique - Racer - Petter Voordeel Voor het vervoer wordt dus gezorgd, je krijgt de helft van de inkom betaald door de club en tijdens een pauze - van modelbouwtetteren krijg je immers dorst - krijg je nog een drankje aangeboden. Route Al veel over gezegd met 2 grote strekkingen. Venlo of Keulen. De combinatie piloot/co-piloot kennende zal het via Keulen worden... Momenteel zijn we dus met 7 deelnemers, bijna een verdubbeling tov vorig jaar , en kunnen we nog net met z'n allen in de mini-bus. Als er nog meer mensen zijn die meewillen, geen probleem, er wordt dan een extra auto voorzien. |
|
||||
|
||||
Geen probleem ... we moeten er alleen voor zorgen dat Dominique niet 4 keer terug naar de auto moet gaan om dozen te stapelen anders wordt ook de mini-bus te klein
|
|
||||
|
||||
Quote:
(zo met ne mens lachen omda 'k gewoon er voor wil zorgen da 'k ni zonder kitjes ga vallen)
|
||||
|
||||
Kunnen we geen remorque aan die mini-bus hangen? We zijn tenslotte met 6 man + Dominique en dan is zo'n busje gauw gevuld...
|
|
||||
|
||||
Quote:
En waar moeten we die 2 draaibanken dan steken?
|
||||
|
||||
Trek het u niet aan Dominique. Ik ben alvast bereid om gans de terugweg met een flink aantal kits op mijn schoot te zitten... op voorwaarde dat ik er eentje van mag houden dan.
|
|
||||
|
||||
Daar hou ik u aan .... we zullen allemaal samenleggen en u een kitje van 2 euro kopen zodat ge alle kits van iedereen kunt bijhouden in de auto! (De toon is alweer gezet!)
Last edited by Gulfie; 27-03-2007 at 22:49. |
|
||||
|
||||
ten eerste is het Alberto, ten tweede ik zal zelf wel kiezen welke kit ik uit de stapel neem en ten derde hou ik alleen maar Dominique Beerts zijn kits op mijn schoot.
|
|
|||
|
|||
1 vraagje:Wat moet ik me voorstellen bij deze beurs?? Is dit er één waar enkel de fabrikanten hun nieuwigheden voorstellen?? Staan er winkels met hun marchandies?? En kun je er ook zeldzaamheden vinden???
|
|
||||
|
||||
Puh, dan koop ik alleen maar kitjes van 2 euro Dan moogt ge er zelfs 2 hebben
|
||||
|
||||
Zijn er soms foto's van vorige jaar of een site waardat we is kunnen zien en waar ga die door want voor mij is de nieuw?
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|