|
|
||||
|
||||
Openingsuren Modelbouwwinkel te Leuven.
Ik wist eigelijk niet waar ik dit bericht moest posten, maar ik hoop dat het op de juist plaats staat.
Mijn vraag was of jullie weten wat juist de openingsdagen zijn van " HOBBY VANDOREN MECHELSESTRAAT 82" in leuven? |
|
||||
|
||||
ik weet ze niet vanbuiten maar kzal morgen eens langs rijden om ze te noteren
|
|
||||
|
||||
Bedankt
Ik moet eigelijk gewoon maar de sluitingsdag weten. |
|
||||
|
||||
Maandag: 13u tot 19u
Dinsdag: 9u tot 12u & 13u tot 19u Woensdag: 9u tot 12u & 13u tot 19u Donderdag: 9u tot 12u & 13u tot 19u Vrijdag: 9u tot 12u & 13u tot 19u Zaterdag: 9u tot 12u & 13u to 19u Zondag en feestdagen gesloten. voila sie |
|
||||
|
||||
Hebben zij ook een website?
|
|
||||
|
||||
ik denk het niet, zo veel is er ook niet te vinden. Enkel revell kits van auto's en veel vliegtuigjes en rc vliegtuigen. Hij verkoopt zelfs geen spuitbussen lak want het is een groene jongen. Spuitbussen zijn slecht voor de ozon laag zegt hij zelf. Je vindt er ook geen tamiya verf enkel humbrol
|
|
||||
|
||||
Bedankt Guèrre
Ik ben de winkel eens een bezoekje gaan brengen. En de winkel lijkt precies terug te stammen uit de jaren dertig. Ook het het mooie aanbod Humbro verf lijkt mij nog altijd hetzelfde als dat van 20 jaar geleden. Voor de rest oog de winkel vrij rommelig en maken zijn prijzen me ook niet echt warm. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|