|
|
||||
|
||||
Opmerkingen ivm Forumproblemen
Aangezien een dokter precies moet weten wat de klachten zijn alvorens een diagnose te kunnen stellen, lijkt het me nuttig om hier de symptomen te plaatsen zodat Airco beter weet wat er aan de hand is.
Probleem: -Zoals we weten, komen er de laatste tijd geen extra posts meer bij. Toen ik daarnet echter per ongeluk 2x hetzelfde had gepost en er ééntje verwijderde, bleek mijn aantal posts met één achteruit te zijn gegaan (van 209 naar 208). Dus: -Het forum telt niet op maar wel af?!
|
||||
|
||||
das maar bij sommigen Tibo
|
||||
|
||||
Idd, dat schijnt alleen maar het geval te zijn bij Schumacher-fans
|
|
||||
|
||||
Dzu, Schumachers hebben ook altijd pech
|
||||
|
||||
Ik heb ondertussen al een mailtje gekregen van iemand die niet geregistreerd raakt.
|
|
||||
|
||||
En als hij zijn creditcard-nummer geeft?
|
||||
|
||||
Ik zal het hem zeggen.
|
|
||||
|
||||
ik kan members nag altijd manueel toevoegen!!!!
Ik heb ook zo een mail gehad, en heb geantwoord dat ik hem altijd manueel wou registreren, en hem username en pass mailen!!! Hij mailde echter terug,dat hij dan wel enige weken zou wachten, tot het forum helemaal terug in orde was!!! Ik heb gezegd dat ik hem zou mailen als het zover is!! airco
|
||||
|
||||
en is die persoon al geregistreerd?
|
||||
|
||||
ja, en ik vraag me gvd ook af wat het er toe doet!!!!
ik wordt gewoon zot alsek al die threads van een maand terug op nieuw moet lezen!! 1 maand later zit echt niemand meer op je antwoord te wachten zene, dus antwoord er dan ook nie op!! airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Opmerkingen ivm Forumproblemen
Quote:
en met een beetje wiskunde derbij BV:ge staat dus op 250 posts ge wilt posten, maar het komt der 2keer op, dan hebt ge 252 posts dan delete ge der enen van, en dan stade op 251 posts wa voor mij logisch is volgens mij komt het derop neer da ge beetje verkeerd gezien ehbt, en da ge nor die 252 geizen hebt, ipv die 250 =>dit is dus wel me voorbeeldcijfers eh, bij u is da dan me ander egetallekes, mor tkomt op etzelfste neer |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
mja hey!!
der staan op dit moment zo een 400 threads op dit forum, als je die allemaal moet gaan sluiten, dan ben je uren bezig!! iedereen heeft iets of wat logisch verstand (althans dat hoop ik toch), dus zo moeilijk moet dat dan toch niet zijn!! airco
|
|||
|
|||
Oke, kheb waarschijnlijk weeral nen ouden thread opgehaald waardoor ik weeral naar men voeten krijg maar hoe ziet ge dat da nen ouden thread is??
Bij da ding van hoerenloper van robbynio stond bij de laatste post may2001 en bij mijn antwoord op die post stond da ook.. Dus ja Aangezien ik geen freak ben, ken ik daar niets van en wil ik dat graag weten voor der weeral ambras is! Nooll |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|