|
|
||||
|
||||
Even voorstellen.
Dag allemaal,
Even voorstellen. Ben al zo'n 20 jaar modelbouwer en hou me de laatste tijd voornamelijk bezig met Mercedes modellen, maar heb ook al F-1, WRC en LeMans gedaan. Neem eens een kijkje op onze site Automotomover . Ik hoop ook op dit forum mijn steentje aan jullie automodelbouwers te kunnen bijdragen. groetjes, Guido |
|
||||
|
||||
Welkom op ons forum
Ik heb je werk al kunnen bewonderen op www.automotiveforums.com : prachtig! |
|
||||
|
||||
hihi ... ik ken iemand die nu in zijn nopjes is
is het niet sennake
|
||||
|
||||
ziet er goed uit je site!
|
|
||||
|
||||
Dank jullie wel voor de positieve reakties
|
|
||||
|
||||
Kende je site ook al, en ik heb vorige week ook via jouw site het modelbouwforum op automotiveforums ontdekt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nog een vraagje, in het overzicht staat dat er zo'n 60 posts zijn in Modelbouw maar ik krijg er maar 4 te zien? 'How comes'? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Same here |
|
||||
|
||||
Quote:
bestaat dat ook al amai ik kom ne hele trein achter de laaste tijd waar vind ik die dan
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Alle vooruit, dan zullen we er samen eens een lap op geven
Blij dat je wat leven komt brengen in de modelbouw-brouwerij! Enne... ik weet wel dat er aan Exoto niets te "plekken" valt, maar ik zou ze toch niet echt onder de categorie "die-cast" durven indelen, want ze zijn ook stuk voor stuk met de hand gemaakt...alhoewel niet door mijn hand natuurlijk Bij die-cast denk ik eerder aan Bburago en consoorten. Enfin, da's mijn mening eh. Last edited by Sennake; 16-02-2003 at 01:38. |
|
||||
|
||||
Dat van Exoto wist ik niet. Je leert iedere dag weer wat! Dat blijkt ook wel uit de C-9 die je eerder gepost hebt. Ondanks enkele fouten in dit model, is dit niveau detail inderdaad alleen door handwerk te bekomen.
Geen probleem hoor! We zullen het op schaalmodellen 'tout court' houden en dan zien we wel waar we uitkomen |
|
||||
|
||||
de mijnen is klaar om aan het publiek te zien
zo ziet hij er uit maar het is niet mijne echte model die is voor 90% gelukt tkleur is ietsje te donker
Rate This Thread | |
|
|