|
|
||||
|
||||
Wat is de waarde van deze aankoop?
Beste
Zonet kocht ik een *GTO Evoluzione van Jouef 1/18 *328 GTS van Anso 1/18 *412 T1 van Gerhard Berger van Onyx 1/43 * Ferrari 330 P4 van Jouef Evo in speciale box 1/43 *P2 van Best Models in 1/43 *Ferrari BB 1/43 van Solido Ik heb betaald: 80 euro ... teveel? teweinig? post het effe many thanks Last edited by Gilles; 30-12-2003 at 18:01. |
|
||||
|
||||
foto:
|
|
||||
|
||||
Re: Wat is de waarde van deze aankoop?
Quote:
MAAR de 330P4 van Jouef Evo is wel een waardevol object waar ik destijds nieuw al 50 euro aan gegeven heb. Ook de 2 1/18 modellen zijn zeker per stuk 25 euro waard. Samengeteld heb je toch minstens voor 115 euro aangekocht waarvoor je er 80 gegeven hebt : dus een goede aankoop. |
|
||||
|
||||
Mij is opgevallen dat die Evo veel kost op Ebay ... meestal 75 ongeveer, en worden verkocht naar Amerika. thanks voor het even te melden
van die andere had ik begod geen idee de prijzen wat ik betaald heb: 1 gratis gekregen van 1/43 F1 van Berger was 15 euro die P4 was 15 euro die P2 was 10 euro 20 euro p/p van die 1/18's Last edited by Gilles; 30-12-2003 at 18:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zo goed heb ik het niet bekeken dat is die wat in dat doosje zat met schaal 1/43 ... onder Revell => Jouef Evolution
kzal het sffs laten weten ... |
|
||||
|
||||
Als je weet dat een 1/18 AutoArt gauw 80 a 90 euro kost (in de winkel) lijkt me dit eerder goedkoop, vooral de 1/18 gto is nogal zeldzaam denk ik.
Laatst nog twee splinternieuwe 1/18 AutoArt's gekocht (Mercedes clk-gtr en Panoz Esperante) aan 35 euro 't stuk! Tja, je hebt zo van die dagen... |
|
||||
|
||||
Quote:
De Revell is echter wel nogal zeldzaam wat eerder zijn waarde verklaart dan zijn afwerking. |
|
||||
|
||||
Gisteren bij Christiaensen, of all places, vond ik eerst de Matell 1/18 Enzo aanzienlijk goedkoper als ik hem de dag ervoor gekocht had.
En toen zag ik een gele Matell 1/18 Diablo GTR staan voor <30E. Mooi afgewerkt voor zijn prijs en is echt een geslaagd model, dus toch nog content naar buiten gegaan Jochen |
|
||||
|
||||
Ik heb hier thuis op zolder knek dezelfde Ferrari 328 GTS staan van Anson en pas daar maar mee op. Ik heb die destijds in de Aldi zelfs gekocht en die was spotgoedkoop toen. Bij de mijne ontbreekt wel een ruitenwisser en mijn koffer gaat niet meer toe omdat da draai ding ervan over is. Ik dacht dat ik die 400fr toen heb betaald.
|
|
||||
|
||||
kan je je ongeveer herinneren wanneer dat ongeveer was? Ik heb hem vandaag 20 euro betaald ... dus in ieder geval ben ik al niet in de zeik gezet als ik het zo zie. verder is er bij mij niets kapot, stukken komen uit een privécollectie
|
|
||||
|
||||
Die Buragos in de Aldi voor 10E was ongeveer een jaar geleden.
Heb toen zelf ook een 993 Cup ingeslagen, zat wel een stoeltje teveel in :/ Jochen |
|
||||
|
||||
Mooie aankoop. 'k denk ook dat je een goede zaak gedaan hebt.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik die 328GTS nu zeker een jaar of 8 al heb.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|