|
|
||||
|
||||
Tyrrell 023
Als ik hier al die knappe modellen zie, begint het toch serieus te kriebelen. Daarom heb ik m'n broer wat geld meegegeven, zodat hij in de loop van de week eens in de Christiansens in Gent kan binnenspringen en mij eens een model van Tamiya en andere benodigdheden mee te brengen.
Ik heb hem de keuze gelaten betreffende het model, maar wel geen gewone straatwagen, en liefst geen F1. Ik ben benieuwd. (Ik weet wel ongveer wat hij kan meebgrengen, ik ben vorige week al eens stiekem op verkenning geweest )
Last edited by sledge; 29-02-2004 at 21:39. |
|
||||
|
||||
Ik kan mij vergissen, maar die is die keten niet failliet??
|
||||
|
||||
Christiaensen? neeje k dacht van ni, hier in de buurt weet k er 3 zijn
|
||||
|
||||
Overgekocht door de keten die Blokker bezit.
Merknaam zou behouden blijven.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ajb on topic blijven mannen. Sledge probeert zijn eerste model voor te stellen, van zodra hij het heeft natuurlijk. Last edited by Sennake; 18-02-2004 at 17:59. |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat Christieansens duur was, maar de modellen in dreamland zijn nog duurder
|
||||
|
||||
Vraagje over de lijm: Mag je Revell lijm gebruiken op een Tamiya model? Ik heb hier nog enkele tubes gevonden die nog perfect bruikbaar zijn...
|
||||
|
||||
Ja hoor je kan de lijm zeker gebruiken als het maar plastiek lijm is ikzelf gebruik ook revell of wel uhu.En seconde lijm gebruik ik van loctite maar de gel zodat de lijm mooi op zijn plaats blijft.Zo hoop dat ik je een beetje heb geholpen.
|
|
||||
|
||||
Same here: gebruik de Revell lijm voor de gewone plastieken deeltjes en de Loctite-gel voor die deeltjes die zeker moeten zitten blijven
|
|
||||
|
||||
Het is dus deze geworden:
|
||||
|
||||
is dat de Tyrell van '95?
|
||||
|
||||
Veel succes Sledge,en vooral,geduld,perfect zal het niet zijn,maar iedereen is zo begonnen hoor.
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|