De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-07-2004, 22:54
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Het was voor mij toch wel een verademing om te zien dat McLaren zich toch 'herpakt' heeft... Schumi krijgt nu meer concurrentie en daardoor krijgen we toch weer meer actie te zien in de kopgroep...wat mijn kijkplezier toch verhoogt...
Hopelijk houdt McLaren het niet bij één GP, maar krijgen we van the Iceman toch nog wat meer te zien de komende maanden!

Ook jammer dat Button geen podiumplaats kon veroveren in Great Britain... Ik had het hem zo gegund...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 11-07-2004, 23:52
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

iemand die toevallig beelden heeft van de crash van Trulli?
Old 12-07-2004, 00:17
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Olivier Panis, Toyota (DNF):
"Starting from 17th on the grid, it was never going to be easy today, but the race finished far too early for me when my fire extinguisher exploded in the car just after my first scheduled pit stop. The spray went everywhere, on the steering wheel and on my visor, which meant I couldn't see anything and I ended up in the gravel. A bad end to a difficult weekend, but I am looking forward to trying the TF104B, the car with which we will race in Hockenheim in two weeks' time."
hehe, ok dan
Old 12-07-2004, 00:21
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
iemand die toevallig beelden heeft van de crash van Trulli?
Ik heb de race volledig opgenomen en wil het wel eens op pc overzetten, maar overlaatst had ik probs met m'n software... Ik wil het morgen wel eens proberen maar tegen die tijd staat er misschien wel iets online...

Reply With Quote
Old 12-07-2004, 00:23
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

ah, dat zou zeeeeer lief zijn
het is namelijk voor mijn vader, die heeft de race niet volledig gezien omdat we bezoek hadden
Old 12-07-2004, 00:27
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by jadmir
photo is http://www.media-sport.be/site/index2.htm
@+
Welkom op ons forum, maar wat is hier de bedoeling van?
Reply With Quote
Old 12-07-2004, 01:04
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
het is namelijk voor mijn vader, die heeft de race niet volledig gezien omdat we bezoek hadden
Ik had ook bezoek maar ze hadden er niets op tegen dat ik tussenin naar de koers ging kijken.

Reply With Quote
Old 12-07-2004, 01:14
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

bwaa, de race was toch saai
trouwes, we wisten op voorhand al wie er ging winnen. Maar de crash wou hij toch zien eigelijk
Old 12-07-2004, 02:01
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Heb de, volgens mij overigens nietszeggende, beelden nog eens bekeken en blijf met de vraag zitten: wat is er daar nu met Trulli gebeurd? - 't Is eender hoe ge in de fout gaat, hoe presteert ge het van daar aan de binnenkant exit Bridge/buitenkant entry Priory in te slaan?

De logica lijkt te gebieden dat je zowel bij onderstuur als overstuur in Bridge de andere kant op gaat. Als het om een tweetakt zou gaan ipv. een F1 zou ik zeggen "vastloper", maar...

En dat hij onmiddelijk het sein alles ok geeft.... niet te geloven.

Jan.
=---
Old 12-07-2004, 10:53
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Er zou een probleem met de ophanging van Trulli's Renault geweest zijn. Nogal logsich dat je dan er zwaar afgaat als je tegen goed 250km/u vol Bridge neemt.

Trouwens die veronderstellingen dat Kimi superlicht had gekwalificeerd slaan helemaal nergens op. Hij stond op dezelfde strategie als RB en was toch in staat om een deftig gat, een heel deftig gat te trekken in de eerste 10, 11 ronden. Omdat 'em superlicht stond misschien? Dacht van niet.

Ik kijk al uit naar Hockenheim! Eén van de dingen die ze bij McLaren goed zullen analyseren is idd de strategie die je moet hanteren. En ze hebben voldoende grote benzinetanks om flexibel te zijn - in het verleden al bewezen. Schum wordt wereldkampioen - of course - maar wie gaat de spanning terug in de races brengen in de 2de helft? 't was nog maar de 2de race van de 19B

@yvdp, jij wist wie er op voorhand ging winnen? Ik niet hoor. Kan je hier tegen woensdagmiddag dan ook de lottogetallen even posten.
Reply With Quote
Old 12-07-2004, 11:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik vond het superjammer dat Kimi niet gewonnen heeft. Nu, dat zal je hier al wel meer gelezen hebben natuurlijk, maar ik heb wel een speciale reden : er zou een F1-journalist beweerd hebben : "als McLaren dit jaar een GP wint, loop ik de volgende GP een rondje over het circuit in mijn blootje"! Dat zou ik wel eens willen zien

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 12-07-2004, 11:26
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Als het om een vrouwelijke journalist gaat, wil ik dat wel even door de vingers zien.

jan
Reply With Quote
Old 12-07-2004, 12:12
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

is nogal logisch dat je in F1 weet wie er gaat winnen hé
zeker als het al 10 van 11 keer dezelfde is geweest
Old 12-07-2004, 12:12
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie

Gaaf he?? Een 2 uren voor de tv zitten met een pint en zak chips?
Om vervolgens te zien dat de winnaar al voor de 2e keer een race wint zonder iemand op de baan te passeren......de achterblijvers niet meegerekent!
Ja echt gaaf! Zeker omdat er volgens mij onder de SC situatie die 2 rijders die 2 en 3e reden op hun eigen plaats gezet hadden moeten worden, nl 12 en 13e....maar oke der Michael kan er niks aan doen, maar het lijkt wel of het hele F1 circus op de handen is van maar 1 rijder/team.....gaaaaaaaaaaaap moe wordt ik ervan.
Gewoon niks meer kwalificeren, gewoon de stand van het WK achterstevoren opstellen, dwz dat de laatst geplaatste op pole staat, en de WK leider als laatste op de grid, (net als bij de autospeedway), wel inhaal akties verzekerd en ook rijden dan de mindere teams niet al na 3rondes in de weg met blauwe vlag situaties want het gaat dan om posities die verdedigbaar zijn, het gaat tenslotte dan om een plaats in de rangschikking...zou echt cool zijn....dit zal waarschijnlijk wel de mannen van de jongens scheiden, daar niet iedereen zo sterk is in het voorbijsteken van een voorganger!
Maar zoals het nu gaat is er geen bal aan, de races worden beslist in de pitsstraat/computer en dat kan nooit de bedoeling zijn van een koningsklasse in de autosport.
Old 12-07-2004, 12:16
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Ik ben het echt volledig met je eens!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules