![]() |
|
|
||||
|
||||
Het was voor mij toch wel een verademing om te zien dat McLaren zich toch 'herpakt' heeft... Schumi krijgt nu meer concurrentie en daardoor krijgen we toch weer meer actie te zien in de kopgroep...wat mijn kijkplezier toch verhoogt...
Hopelijk houdt McLaren het niet bij één GP, maar krijgen we van the Iceman toch nog wat meer te zien de komende maanden! Ook jammer dat Button geen podiumplaats kon veroveren in Great Britain... Ik had het hem zo gegund... |
|
||||
|
||||
iemand die toevallig beelden heeft van de crash van Trulli?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ah, dat zou zeeeeer lief zijn
![]() het is namelijk voor mijn vader, die heeft de race niet volledig gezien omdat we bezoek hadden ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
bwaa, de race was toch saai
![]() trouwes, we wisten op voorhand al wie er ging winnen. Maar de crash wou hij toch zien eigelijk ![]()
|
||||
|
||||
Heb de, volgens mij overigens nietszeggende, beelden nog eens bekeken en blijf met de vraag zitten: wat is er daar nu met Trulli gebeurd? - 't Is eender hoe ge in de fout gaat, hoe presteert ge het van daar aan de binnenkant exit Bridge/buitenkant entry Priory in te slaan?
De logica lijkt te gebieden dat je zowel bij onderstuur als overstuur in Bridge de andere kant op gaat. Als het om een tweetakt zou gaan ipv. een F1 zou ik zeggen "vastloper", maar... ![]() En dat hij onmiddelijk het sein alles ok geeft.... niet te geloven. ![]() Jan. =---
|
||||
|
||||
Er zou een probleem met de ophanging van Trulli's Renault geweest zijn. Nogal logsich dat je dan er zwaar afgaat als je tegen goed 250km/u vol Bridge neemt.
Trouwens die veronderstellingen dat Kimi superlicht had gekwalificeerd slaan helemaal nergens op. Hij stond op dezelfde strategie als RB en was toch in staat om een deftig gat, een heel deftig gat te trekken in de eerste 10, 11 ronden. Omdat 'em superlicht stond misschien? Dacht van niet. Ik kijk al uit naar Hockenheim! Eén van de dingen die ze bij McLaren goed zullen analyseren is idd de strategie die je moet hanteren. En ze hebben voldoende grote benzinetanks om flexibel te zijn - in het verleden al bewezen. Schum wordt wereldkampioen - of course - maar wie gaat de spanning terug in de races brengen in de 2de helft? 't was nog maar de 2de race van de 19B ![]() @yvdp, jij wist wie er op voorhand ging winnen? Ik niet hoor. Kan je hier tegen woensdagmiddag dan ook de lottogetallen even posten. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vond het superjammer dat Kimi niet gewonnen heeft. Nu, dat zal je hier al wel meer gelezen hebben natuurlijk, maar ik heb wel een speciale reden : er zou een F1-journalist beweerd hebben : "als McLaren dit jaar een GP wint, loop ik de volgende GP een rondje over het circuit in mijn blootje"! Dat zou ik wel eens willen zien
![]() |
|
||||
|
||||
Als het om een vrouwelijke journalist gaat, wil ik dat wel even door de vingers zien.
![]() jan |
|
||||
|
||||
is nogal logisch dat je in F1 weet wie er gaat winnen hé
![]() zeker als het al 10 van 11 keer dezelfde is geweest ![]()
|
||||
|
||||
Gaaf he?? Een 2 uren voor de tv zitten met een pint en zak chips?
Om vervolgens te zien dat de winnaar al voor de 2e keer een race wint zonder iemand op de baan te passeren......de achterblijvers niet meegerekent! Ja echt gaaf! Zeker omdat er volgens mij onder de SC situatie die 2 rijders die 2 en 3e reden op hun eigen plaats gezet hadden moeten worden, nl 12 en 13e....maar oke der Michael kan er niks aan doen, maar het lijkt wel of het hele F1 circus op de handen is van maar 1 rijder/team.....gaaaaaaaaaaaap moe wordt ik ervan. Gewoon niks meer kwalificeren, gewoon de stand van het WK achterstevoren opstellen, dwz dat de laatst geplaatste op pole staat, en de WK leider als laatste op de grid, (net als bij de autospeedway), wel inhaal akties verzekerd en ook rijden dan de mindere teams niet al na 3rondes in de weg met blauwe vlag situaties want het gaat dan om posities die verdedigbaar zijn, het gaat tenslotte dan om een plaats in de rangschikking...zou echt cool zijn....dit zal waarschijnlijk wel de mannen van de jongens scheiden, daar niet iedereen zo sterk is in het voorbijsteken van een voorganger! Maar zoals het nu gaat is er geen bal aan, de races worden beslist in de pitsstraat/computer en dat kan nooit de bedoeling zijn van een koningsklasse in de autosport. |
|
||||
|
||||
Ik ben het echt volledig met je eens!
|
|