![]() |
|
|
||||
|
||||
Na 6 jaar eindelijk nog eens een GP live meegemaakt en ik heb genoten (zowel zaterdag als zondag). Ik stond op het rechte stuk naast de marlboro brug gepositioneerd dus :
- heb Coulthard, na zijn aanrijding met de minardi, zien voorbijschuiven (na de race over het hek gekropen, zoals zovelen, en een zwart carbon stukje teruggevonden - van Coulthard ?) - Panis met een ontplofte motor zien (en geroken) voorbijrijden - Webber zonder voorvleugel net voor mij zien parkeren - Montoya met een lekke achterband zien voorbijsukkelen - Button en Alonso op de brommer zien afvoeren De rest van de koers perfect kunnen volgen op een reuzenscherm vlakbij met commentaar uit de speakers achter mij. - Zaterdag een handtekening van Montoya bemachtigd in de BMW stand (was wel op een Ferrari petje, maar daar maakte hij blijkbaar geen probleem van ). - Podiumceremonie gemist op zondag maar Schumacher de fans zien begroeten vanop het balkon, waarbij hij ook zijn petje te grabbel gooide Enzovoort, enzovoort I LIVE FOR THIS SHIT !
|
||||
|
||||
Quote:
![]() - Panis heeft uitgereden, Zonta heeft zijn motor opgeblazen ![]()
|
||||
|
||||
We zijn even in beeld geweest met onze post.
Toen Fisichella en stuk verloor van de voorste spoiler Jammer dat het zo ver was. |
|
||||
|
||||
ben er toch bijna zeker van dat het een minardi was...
Take the blue pill and stay in Wonderland. Take the red pill, and I'll show you how deep the rabbit hole goes Last edited by Ferrari Forever; 30-08-2004 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar moet 2 jaar terug zijn in de vorige post, sorry
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Duur eten. Neem toch gewoon die frigobox mee. Ik eet persoonlijk nooit iets van die standjes! Weinig actie tja, de GP was toch wel action-packed. Weinig actie is misschien in dit geval gerelateerd aan weinig voorbij komen gereden wegens de lengte van circuit. Sfeerloos ??? dat begrijp ik toch niet goed hoor. Als je in de dubbele linkse of op de rechte lijn zit is er toch meer dan sfeer genoeg om dan nog maar van de camping te zwijgen. Inderdaad op een gold tribune is er meestal weinig sprake van een goede sfeer.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zelf heb ik het niet gehoord maar de vorige week vrijdag is er bij ons op de lokale radio een aantal malen het bericht geweest dat er sprake zou zijn geweest van een verhoogde staat van paraatheid i.v.m. een terroristische aanslag tijdens de GP.
Een kennis van mij vertelde mij vandaag ook dat verhaal, de beste kerel was "gesnapt" tijdens zijn eerste poging om gratis binnen te komen. Tijdens zijn gesprekje met de security was hem dat duidelijk geworden. .............Bij de tweede poging is ie wel binnengekomen....en terechtgekomen op Gold 1 ![]() ![]() Het is mijzelf wel op zaterdag en zondag opgevallen de hoeveelheid politiebusjes met agenten erin. Dat kon ik me van voorgaande jaren niet herinneren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|