De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-09-2004, 17:09
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Shumi nog geen Wereldkampioen volgens Bernie

En eigenlijk heeft hij het bij het rechte eind ook, je weet nooit wat er nog kan gebeuren hé, zie volgend bericht op website Het laatste nieuws:

"Schumacher is nog geen wereldkampioen"
Michael Schumacher mag nog niet pronken met zijn nieuwe pet met zeven sterren. De Duitser is sinds de GP van België op 29 augustus zeker van zijn zevende wereldtitel in de Formule 1, maar Bernie Ecclestone, de grote baas van het F1-circus denkt daar anders over.

"Voor mij is Michael nog altijd geen wereldkampioen", aldus Ecclestone. "Hij zal dat pas zijn, wanneer de internationale automobielfederatue (FIA) hem die titel op het einde van het seizoen toekent."

In 1997 verloor Schumacher na een onsportief manoeuvre tegen zijn Canadese titelrivaal Jacques Villeneuve al zijn punten. "Het is niet uitgesloten dat dit nog eens gebeurt", aldus de grote geldschieter van de Formule 1.

Schumacher laat de woorden van Ecclestone niet aan zij hart komen en plant zondag, naar aan leiding van de Grote Prijs van Italië in Monza, een groot feest om zijn zevende wereldtitel te vieren.
Reply With Quote
Old 08-09-2004, 17:17
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Amai, dat is wel tamelijk belachelijk van Ecclestone. Moet Ferrari anders Schumacher vervangen door een testpiloot de rest van het seizoen?
Reply With Quote
Old 08-09-2004, 18:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

belachelijk? het is maar de waarheid. als schumi tijdens een van de 4 laatste gp's de kamikaze-piloot uithangt, kan hij zijn punten verliezen, en dan is hij geen kampioen. de kans is uiteraard miniscuul dat het gebeurt, maar het kan he...
Old 08-09-2004, 18:03
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

en als mijn kat een koe was kon ik haar melken.
Old 08-09-2004, 18:22
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Theoretisch gezien is nog alles mogelijk, maar de kans dat MS nog zo'n stoot zou uithalen is wel minuscuul klein.
Reply With Quote
Old 08-09-2004, 18:36
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by yvdp
en als mijn kat een koe was kon ik haar melken.

en als je kat een poes is, kan je ze inderdaad soms melken

je weet: verkoop nooit het vel van de beer........
Moest Shumi zodanog geirriteerd geraken van iemand dat hij totaal flipt..... wat waarschijnlijk niet zal gebeuren, maar zoals Ernie zegt: je weet nooit enne... zeg nooit nooit

Haha,
Groeten,
Laskaat
Reply With Quote
Old 08-09-2004, 20:48
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Schumi heeft in het verleden nogal dingen gedaan, zoals Bernie al zegt, waardoor hij punten kan verliezen. Maar ik denk dat Bernie een beetje kunstmatige spanning probeert te creëren om zo het kampioenschap voor de televisie spannend te houden. Nu kan iedereen kijken of Schumacher domme dingen gaat doen. Ook heb ik ergens gelezen: Mensen moeten kijken om te zien welke piloot in de volgende wedstrijden Schumacher kan verslaan.
Old 08-09-2004, 21:49
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Ottooke
Schumi heeft in het verleden nogal dingen gedaan, zoals Bernie al zegt, waardoor hij punten kan verliezen. Maar ik denk dat Bernie een beetje kunstmatige spanning probeert te creëren om zo het kampioenschap voor de televisie spannend te houden. Nu kan iedereen kijken of Schumacher domme dingen gaat doen. Ook heb ik ergens gelezen: Mensen moeten kijken om te zien welke piloot in de volgende wedstrijden Schumacher kan verslaan.
Dit zou wel eens dichtbij de waarheid kunnen zijn. Een waarheid als een koe zeg maar, en die gaan we met ze'n allen melken als ie toch wereldkampioen wordt.

Ik denk overigens niet dat ie ook nog maar 1GP gaat winnen van de resterende 4. Ook dat zal wel mooi geregeld zijn.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules