|
|
||||
|
||||
WK 2000 - Peugeot 206 WRC - M.Grönholm WK 2000 - Tamiya 1/24
Een vlotte build zonder problemen... Een echte Tamiya OOB dus... Toch voegde ik gordeltjes, PE-stukjes hiervoor, PE-sluitingen en rivetten toe aan de wagen zodat hij wat opgewaardeerd werd...
Het (korte) bouwproces kun je HIER vinden. De eindfoto's: Grtzzz
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 18-11-2012 at 01:28. |
|
||||
|
||||
Amai loeten, gij hebt overuren gemaakt zeker? Ook dit model is erg mooi en tot in de puntjes verzorgd. Alleen de panel lines lijken me een ietsepietsie overdreven...
|
|
||||
|
||||
Quote:
En die lines, zelfde probleem als bij de C4...
|
||||
|
||||
Mooi, zonder meer.
En de dingen die je hebt toegevoegd horen er altijd bij, dit maakt een model af. Oob of niet. Jij hebt wel geen tijd om foto's te posten, maar wel om te bouwen. Ik zou er beter een voorbeeld aan nemen.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-11-2012 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Hmmm het wordt moeilijk om niet altijd hetzelfde te typen. Maarja het niveau waarop jou auto's komen zijn ook gewoon subliem. Mooi gedaan hoor succes met de lancer Grtz
WIP: Toyota Celica ST165 TTE C.Sainz L.Moya San Remo rally 1990 BMW M1 rally Groep B - B. Beguin - Tour de Corse '83 Coming up build: - Audi quattro A1 - Audi quattro sport (restauratie) - Audi quattro S1 |
|
|||
|
|||
Om eerlijk te zijn vind ik de panellines iets te dik.
Maar dat steekt niet af dat het een prachtig model geworden is. Nice one!!!
|