|
|
||||
|
||||
1/12 Tamiya Honda RS1000
Hallo iedereen.
Eindelijk heb ik mijn eerste model van dit jaar afgewerkt. Het gaat om de Tamiya Honda RS1000 op schaal 1/12. De bouwdoos op zich is heel goed en vrij gedetailleerd. Natuurlijk is er bij Tamiya kits altijd de ruimte om hier en daar wat aan te passen, wat ik natuurlijk ook gedaan heb. Ik heb Zero Paints Ferrari Rosso F1 1970 - 1980 gebruikt, omdat dit een goeie match gaf met de referentie foto's die ik had. De vernis is 2K van Zero. Ik heb de originele kabels weggelaten en vervangen door fijnere, omdat die van in de doos veel te groot waren. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Hier zijn enkele foto's: Alvast veel kijkplezier Mvg, Lesley
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 29-07-2013 at 14:36. |
|
||||
|
||||
Hij is mooi hoor!
|
|||
|
|||
Een echt knappe build, Lesley!!
|
||||
|
||||
Prachtig
|
||||
|
||||
Prima gedaan. En je hebt nog een half jaar over om nog een model af te werken, ideaal !!
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by eyckles; 31-07-2013 at 00:02. |
|
||||
|
||||
Dat gaat er nog rapper zijn dan je denkt maatje
|
||||
|
||||
Wow Lesley,
ZEEEER mooi gebouwd fietske...!! Knap werk geleverd jongen. ...en een zeer apart model ook. Uit de doos of heb je nog iets extra's toegevoegd?
Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 31-07-2013 at 08:16. |
|
||||
|
||||
Ik heb alle tamiya kabels vervangen door dunnere en nog verschillende extra togevoegd.
|