|
|
||||
|
||||
Op het forum van mautomobile staan er een paar foto's van de gemaakte modellen ook.
|
|
||||
|
||||
Die heb ik inderdaad ook gezien. Die modellen hadden ze ook al bij zich bij Moveleo trouwens
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ging verkopen gelijk zoete broodjes
|
||||
|
||||
BFO Decals voor 207
Is er al een fabrikant die de decals van de BFO 207 (LOIX) zal vervaardigen?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Het volgende stond zojuist op de Facebook-pagina van Belkits:
Quote:
|
||||
|
||||
voor de freaks .....
Racing Decals 43 : We can confirm that we are starting the design of this decal in both scales 1/24 and 1/43 tomorrow. Decals will be printed by the end of August. |
|
||||
|
||||
Dit kwam ik tegen om de site van Renaissance.
Peugeot 207 S2000 Evo2 Tk24/337 Resine pour base Belkit Peugeot 207 S2000 Evo2 "BFO/YACCO" F. Loix 2e Ypres 2012 Tk24/338 Decals pour base Belkit Leuk nieuws. |
|
||||
|
||||
Quote:
ook nog een leuke. Na een heel leuk gesprek met Diego heb ik hem zover gekregen dat hij een poging gaat wagen aan de Prokop 2001 fiesta!!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Reji komt alleszinds met de Prokop Fiesta WRC...
|
||||
|
||||
Ik ben hem aan het warm maken voor de Herbold en Oleksowicz fiesta S2000's. De Hernold is al zo goed al in de sjakosj.
|
|
|||
|
|||
Herbold is er al in 1/43. Zo moeilijk kan het niet zijn om naar 1/24 te converteren
Enne....hoe meer decals er komen,hoe liever!!
WRC-prono 2006 kampioen IRC-prono 2009 kampioen Last edited by vanni; 09-08-2012 at 21:01. |
|
||||
|
||||
Dat kan wel zijn maar reji blijft, nu ja, reji. En Diego heeft me gevraagd hoe de decalsset opgesteld moet worden, dus als hij ze uitbrengt weet ik dat er een decalset komt waarmee we een mooi resultaat kunnen neerzetten.
|
||||
|
||||
Gij zijt ook goed bezig.
|