|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Slechts 38 wagens, geen bloedmooie Mosler Maar goed dat de Aston Martin's komen of het was niet zo vet dit jaar.
Gelukkig dat ik veel meer geniet van het WTCC, dat is tenminste nog volop spektakel |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe komt het nu dat de Mosler niet komt? Ik denk dat ik er ergens overgelezen heb... |
|
||||
|
||||
Quote:
edit: te snel gelezen, never mind.
|
||||
|
||||
Quote:
In de GT1 klasse mogen we zeker niet klagen, alle grote wagens van de afgelopen jaren komen aan de start, ferrari, aston martin, maserati, viper, saleen, lister,... Spijtig genoeg wordt dit niet aagevuld door een mooie GT2, G2 en G3 groep zoals in 2003 het geval was! Greetz edit: kzie net dat de entry list gisterenmiddag opnieuw is geupdate, nog steeds 38 wagens... Last edited by CarRerA; 26-07-2005 at 11:11. |
|
|||
|
|||
Zoveel wagens minder zijn er nu ook weer niet hé vergeleken met vorig jaar.
Heb liever wat minder wagens maar die wel betrouwbaar zijn. Je hebt er niets aan als er 60 wagens vertrekken en na enkele uren rijden er nog maar 40 rond. |
|
||||
|
||||
komt er nu geen lambo???????
|
|
|||
|
|||
geen Lambo in Spa, ben gisteren en vandaag daar geweest.
Vandaag waren er ook problemen met de Ferrari 550 van Cirtek, er kwam zelfs een ing. van Aston Martin helpen om het probleem op te lossen. |
|
||||
|
||||
ik vertrek woensdagavond voor mijn bijdrage aan de 24h bij RED.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Even OFF Topic, ik ben van plan om vrijdag richting SPa Franchochamps te rijden. In mijn jeugd jaren ben ik er al eens heen geweest, buiten een groot evenement om. Zijn hier wellicht mensen die er al vaker zijn geweest?
Ik zou graag willen weten welke campings of hotels er een beetje zijn aan te raden. Ik heb de vroouitzichten bekeken, en het wordt het weekend aardig wisselvallig. Ik heb al eens een Ardenner moeson meegemaakt en dat was neit heel erg prettig, dus daarom twijfel ik tussen camping ( gezellig en waarschijnlijk nat) en hotel (saai, duf maar droog). ON Topic again Ik vind het wel een fraai veld. Een nogal divers GT1 lijstje, het zal spannend worden, ook al denk ik dat Saleen en Lister geen serieuse kanshebbers zijn voor de overwinning. Hoewel, in 2003, toen het pittig regende, Freisinger Porsche naar een mooie overwinning reden.... Ik hoop dit jaar dat de Corvette het goed gaat doen.... |
|
||||
|
||||
Wij hebben 2 jaar geleden op de camping aan Les Combes gezeten voor 2 nachten. Gietende regen toen maar toch best gezellig.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat is het hoogste punt, daar is het risico om meegesleurd te worden in een overstroming al minder groot ik ga eigenlijk al meer dan tien jaar naar de camping op les combes, lekker zachte weien daar, wel op één van de verste punten van de paddock, maar je hebt altijd de keuze om verschillende wandeltoeren te nemen, en je kan langs een andere weg terugkomen dan je bent vertrokken, zo heb je voldoende variatie een leuk hotelletje vind je in Hockai, Le beau site, bij réne en robert, criminele gasten, nog echt van den oude stempel maar super lekker eten en democratische prijzen. Bij afrit tien sla je linksaf en dan rechtsaf richting hockai, op het einde van dat baantje vind je op de linkerhoek het hotel, ik vrees wel dat het al zal volzitten voor dit weekend maar je kan altijd proberen ciao maarten
|