|
|
||||
|
||||
Welke onderdelen hebben ze er nu uitgehaald?
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Voor degene die zin hebben in een ritje met hun favo racepiloot of pilote:
http://shop.benl.ebay.be/ehvl/m.html..._from=&_ipg=25 Je moet er wel een bedrag voor over hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Waar zijn de ex-KRK vipers eigenlijk naar toe gegaan?
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Toch al een klein succesje voor de Belcar. Het was jaren geleden dat er op een testdag nog zoveel publieke belangstelling was. Zowel van de gewone man als van de pers.
Laat ons hopen dat deze tendens zich verder zet. Dan kunnen we met 20 à 25 auto's nogmaals spreken van een overgangsjaar en hopen dat Belcar opnieuw groeit in de toekomst. C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn frans is niet al te best maar wat ik ervan snap (hopenlijk kunnen jullie de tekst beter vertalen en uitleggen):
Zie attachment de bron voor het verhaal.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Morgen zal ik een scan plaatsen van een artikel uit de laatste Start. Er staat een interview in met een succesvolle race-ondernemer. Zijn kritiek naar de RACB is keihard. KNAF en andere bonden schijnen het spel wel te snappen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 07-04-2011 at 19:12. |
|
|||
|
|||
DSMEC was eigenlijk een voorbeeld hoe de vroegere belcar was. En toen is de RACB zich gaan moeien...
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend weer eens de plas overgestoken naar Brands Hatch voor een dagje BTCC en support kampioenschappen. En in vergelijking met wat daar aan variëteit te zien is blijft het Belgische circuit gebeuren toch niet meer dan een zootje ongeregeld en nauwelijks de moeite om een hele dag aan te spenderen. Het land is zoals iedereen weet te klein voor 2 'grote' kampioenschappen en als amateur kom je niet meer aan bod. Investeren in F1 en Indycar projecten is allemaal mooi maar wat ben je als autosportland zonder deftige instapkampioenschappen (F. Ford, F. Renault, Clio Cup,...). Keep it simple, anders zou de stroom van jong talent wel eens kunnen opdrogen...
|
|
||||
|
||||
Hans van de Ven, promotor van het Belcar Endurance Championship en tot voor kort medeaandeelhouder van Speedworld, gaf gisteren een opvallend interview in La Dernière Heure. van de Ven haalt er zwaar uit naar de RACB en de circuits in ons land.
http://sport.turbomagazine.be/news_N..._circuits.html Hoort beter hier thuis dan bij het topic van de Belcar startlijst
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport Last edited by NetForce84; 08-04-2011 at 01:16. |
|
||||
|
||||
Ook Jo Jamers van First Motorsport heeft een mening over de huidige gang van zaken in de Belgische autosport.
Hier de reden waarom hij dit jaar een sabbatjaar inlast: http://www.autosport.be/?p=8340 Ik denk dat er dringend, zeker naar volgend jaar toe veranderingen zullen moeten komen, anders ziet het er denk ik niet goed uit voor de Belgische autosport
|
|||
|
|||
man man man, dat is hier toch een apenland ze... 2 van de mooiste omlopen in de wereld, een weelde aan ervaren teams, piloten EN racemateriaal en toch der nog in slagen door de alombekende Belgische kliekskes politiek den boel om zeep te helpen...
Hoe is da nu mogelijk allé En hoe kan het dat een "supposedly" national orgaan als de RACB, zich bezighoud de grote jan uit te hangen in toestanden als de Indy 500 maar zijn eigen leden tegen zich in het harnas jaagt? Toen de Belcar opnieuw in het leven geroepen werden droomden wij als fans weg van de dagen van weleer, maar dit begint hier hoe langer hoe meer dezelfde richting uit te gaan gelijk die andere idioot Ratel en zijn "wereledkampioenschap GT1" waarvaan iedereen en zijn kat van op voorhand wist dat zoiets niet doenbaar was op lange termijn... deze winter was ik eerst nog enthousiast toen ik berichten hoorde als SLS GT3s, Corvettes, etc... maar dat is ondertussen toch flink bekoeld moet ik zeggen de laatste weken. Last edited by sturgis; 08-04-2011 at 19:16. |
|
|||
|
|||
Flinke rits foto's van de oefenrondes vandaag te vinden op
http://www.rpmvision.nl/features/135...practice-recap
|
|||
|
|||
Woww, de Aston Martin 1:31, die had ik zo snel niet verwacht, wordt een mooie strijd daar ;D
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|