De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-07-2005, 12:45
speedkicks speedkicks is offline
De Paddock Rookie

Livestream is trouwens ook actief.
Jammer dat het beeld enkel bij de busstop blijft.
Reply With Quote
Old 29-07-2005, 13:44
Benny_B's Avatar
Benny_B Benny_B is offline
De Paddock Rookie

Ben gisteren naar de eerste kwalificaties gaan kijken.
( Mooiste plek gevonden op de tribune van de Raiddilon, met zicht op de busstop/La source en de raiddilon )

Het is mij vooral opgevallen dat hoewel er misschien weinig wagens op de piste vertoefden in vergelijking met de andere jaren, maar dat het niveau veel hoger was!!! Denk dat we sowieso een spannende race gaan krijgen, vooral door het weer !!! Kwaliteit boven kwantiteit !!!
Alleen die Europese Alfa Challenge viel zwaar tegen, want lijken die auto's langzaam en stil!!! (Het voorprogramma kan toch beter niet????)
WTCC gaat spektakel opleveren, vooral als ze niet op de piste blijven
In ieder geval, het gaat een mooi weekendje worden, aan iedereen die erheen gaat: !!! HAVE FUN !!!
Reply With Quote
Old 29-07-2005, 13:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Gisteren even vor 17.00 uur aangekomen in Les Combes.........stilte, niets anders dan stilte. Bleek dat de Nederlandse Seatje aan het rondtuffen waren Welke wagen zie ik als eerste vorbij komen strompelen? Die van de Prinsjes van Oranje, ze hebben er weer een aan gort gereden.

De GT's zijn niet met veel maar wat ziet dat veld er gelikt uit zeg. Alles strak en nieuw om het zo maar te zeggen. De zaterdag zal zeer mooi gaan worden, de zondag is nog een vraagteken. Ligt ook een beetje aan het weer.....als we van dat wisselvallige weer krijgen dan mogen we wel wat schuivers verwachten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-07-2005, 15:00
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by vince
http://www.msttiming.com/fiagt/2005/53002mas.pdf Blz3
Staat dat kris wauters deelneemt aan maserati trofeo met sandor van es.
weet iemand wiens team dit is?
Mvg,
Vincent
Geen idee maar wel iets leuk gezien. De Maserati's stonden allemaal opgesteld in een tent en ergens in een hoekje stond het startbord voor deze equipe.
Nu ja, ik denk dat de heren organisatoren de namen niet goed begrepen hebben - of tenminste het spellen ervan.

De equipage bestaat volgens het bord uit "Klis Wauters" en "Sandro van Es"
Reply With Quote
Old 29-07-2005, 15:05
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

er hebben zich blijkbaar maar 35 wagens gekwalificeerd gisteren?
Old 29-07-2005, 15:15
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Heeft er iemand een ticket over voor een redelijke prijs? entry + paddock? Ik kom de kaart bij je thuis afhalen of we spreken af ergens aan het circuit...
Reply With Quote
Old 29-07-2005, 15:17
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by marcel
er hebben zich blijkbaar maar 35 wagens gekwalificeerd gisteren?
Volgens de gecombineerde tijden van de 3 kwalificatiesessies (hier) zijn er toch 36 wagens gekwalificeerd.
Reply With Quote
Old 29-07-2005, 16:00
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ah, ok, ik had alleen de resultaten van gisteren gezien
Old 29-07-2005, 16:25
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
ik maak dit weekend m'n eerste 24u mee, dankzij de bedrijfswagen van airco
Nu maar hopen dat het tentje niet meegesleurd wordt door een of andere wolkbreuk. Het wordt volgens mij een slapeloos weekend
Old 29-07-2005, 19:47
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

VTM toont es iet van de 24u,van die blinde jongen,kwas aan't wachten achter het vanzelfsprekende foutje..,en ja,nu heet Paul Belmondo Alain van den Hove en omgekeerd
Jammer dat ik er niet kan zijn,zit in Spanje,t'amusement aan alle paddockers,niet te zat é..
Old 29-07-2005, 22:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Jawel hoor, die kolere-Viptentjes langs de baan staan er weer. Wederom tegen de publieksdraad, althans.............tegen de palen daarvan, de draad hebben ze weer weggehaald. Ze kijken nu al dubbel van de drank, die vip-gasten..........dan maken we ze het maar wat gemakkelijker door de draad weg te halen. Ze zijn hardleers in Spa.........maar kom niet huilen als het dit weekend fout gaat

Foto's van de beruchte Vip-tentjes (ik vermoed in de Pif-Paf)
http://www.the-paddock.net/component..._612704718.jpg
http://www.the-paddock.net/component...-548647503.jpg

Foto's zijn gemaakt door Paddocker Integra.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-07-2005, 00:54
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by B.V.S.
Mister Virenque kan beter terug op zijn fietske kruipen...
Op Pitstop.tv staat dat hij niet sneller dan 3:30 kon draaien, en dat hij "niet in de weg van van de snellere rijders probeerde te rijden."
Ok, het was dan wel donker en nat, maar dit vind ik echt ver erover... waar ben je dan en godsnaam mee bezig. En dan krijgt dieje nog ne hoop media-aandacht ook nog... sorry maar bij mij kan dit er niet binnen.
Inderdaad, dit is echt om te janken.
De grootste idioten zijn echter de blauwe blazer-mannen die deze wielertoerist startrecht verlenen.
Reply With Quote
Old 30-07-2005, 01:36
BuG@WaR's Avatar
BuG@WaR BuG@WaR is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Benklak
Heeft er iemand een ticket over voor een redelijke prijs? entry + paddock? Ik kom de kaart bij je thuis afhalen of we spreken af ergens aan het circuit...

Zijn de kaartjes dan op?
Reply With Quote
Old 30-07-2005, 09:20
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Ik bol vanavond na't werk naar Francorchamps met de camionnette van de zaak ingericht als mobil-home (matraske ingegooid dus...).

De start zal ik jammer genoeg moeten missen, maar beter zo dan niets zullen we maar denken.
Old 30-07-2005, 15:09
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Benklak
Je kan er hier in Spa zelfs aan ingang kopen. Het systeem werkt als volgt: je geeft je geld aan de man/mooie vrouw aan de ingang en zij geven je een ticket voor, let we, het hele weekend! Gewoon doen,

J
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Posting Rules