|
|
||||
|
||||
Hoezo hebben wij die in de bosjes gezien in Le Mans
jan |
|
||||
|
||||
Reeds een tijdje geleden maar dat ben ik hier vergeten melden. Tijdens de 2003 Miles stond er in de Paddock van Spa-Francorchamps een Lambo Gallardo van een Belgische dealer te schitteren... Nice
Die hebben er nog niet veel gezien denk ik |
|
||||
|
||||
Op de baan van Avelgem naar Oudenaarde een grijze Ferrari 550 Maranello.
|
||||
|
||||
Vandaag een kleine 200 Chrysler Crossfire's gezien........leuk model.
Waar stonden die 200 bakken? Op een van de vele auto-overslag terreinen in de buurt van Sittard
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mooi weer vandaag, dus gingen er enkelen uit hun dak: een donkergroene Corvette convertible met spaakwielen(vermoedelijk jaargang 69) en een half uurtje later een zwarte BMW Z8.
jan |
|
||||
|
||||
vandaag aan onze school een grijze 575 maranello en een porsche gt2
|
|
||||
|
||||
In Antwerpen een Ferrari 456 gezien en in Hasselt op de kortbij brug van de Philips een gele Viper (staat te koop zelfs).
|
|
||||
|
||||
gisteren op de E-19 van A'pen naar Breda even achter een nieuwe SL55AMG gereden.
En deze morgen in Sint-Truiden een ..... DELOREAN!!! |
|
||||
|
||||
Vandaag bij ons op de parking, de nieuwe Chrysler Crossfire - in't zwart. Schoon machine.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als een van de 2 hhofdrolspelers die XTC geslikt heeft, en als ze bij hun chef thuis komen... ("Mike, take tha picture"-scene)
|
||||
|
||||
5 minuten geleden in een godvergeten boeredorp als dat waar ik woon: een rode Ferrari Enzo
|
|
||||
|
||||
Oh, dit topic was ik uit het oog verloren. Vandaag heb ik een Smart Roadster gezien, misschien niet echt exotisch, maar het ging wel goed vooruit
|
|
||||
|
||||
Heb mij eergisteren naast zo'n ding geparkeerd. Het zag er nog beslijkter uit dan mijn Golfje na de Titanic Rittensport
Jammer dat mijn VW kontaktsleutel er niet op past, want het zag er best een leuk stuk speelgoed uit. Evenmin exotisch, maar toch een beetje apart: een 2PK met achteraan banden in de maat 245/50 x 15 (in Bonheiden). De voortrein zal verdomd veel werk hebben om dat vooruit te sleuren. jan |
|
|||
|
|||
op wandeltocht in voeren een carrera GT3 en een Marenello zien passeren en horen ook natuurlijk :-)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|