|
|
||||
|
||||
De "66" Porsche blijft goed meedraaien. Als het vannacht, zoals de meteo voorspelt, gaat regenen, is die nog niet uitgeteld!
|
|
||||
|
||||
Opgave voor Maserati nr. 16 omwille van problemen met de transmissie. Of heb ik dit verkeerd begrepen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De AM nr. 10 heeft een bezoek gebracht aan de grindbak in Rivage. Hier en daar beginnen fouten en problemen al op te duiken. Tot nu toe nog altijd een prachtige race van SRT.
|
|
||||
|
||||
Hoi mensen, heeft iemand nog livestream?
Ik kan nergens meer iets vinden. |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt hij ook niet.
Goossens is al teruggevallen naar de 13de plaats op 14 ronden van de leider. |
|
||||
|
||||
Livestream heeft ook bij mij zijn kuren.
AM nr. 28 is nu naar de 2e plaats opgeschoven tussen de Vitaphone Maserati's in. |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt livestream wel met haperingen maar hij werkt.
De AM nr.9 is al trug op de baan en is zich terug naar voren aan het werken. |
|
||||
|
||||
Bouchut verliest net zen wiel op pot nr. 1
|
|
||||
|
||||
Van de Poele opnieuw op kop.
SRT-Corvette zakt verder weg, is nu nog 8e. Toch geen homogene ploeg op die wagen. Het prachtige racewerk van Marc Duez en Jos Menten in de beginuren, wordt nu teniet gedaan door de Franse gentlemen drivers. |
|
||||
|
||||
Na 8 uur rijden.............en dus nog 16 uur voor de boeg tel ik nog +/- 27 rijdende wagens. De meeste zijn uitgevallen wegens technische problemen en niet door crashes. Ik blijf bij mijn prognose van 15 wagens aan de meet
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
AM 28 heeft zonet de leiding overgenomen.
|
|
||||
|
||||
Wat is er gebeurd met de glpk corvette?
|
|
||||
|
||||
Quote: