De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-09-2007, 19:16
LSD LSD is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by lotuzzz View Post
edit: o ja, als RACB of Belcar-directie zijnde, zou ik toch een straf uitvaardigen voor het in negatief daglicht stellen van de Autosport.
Waarom zouden ze zichzelf straffen??

Ik vond de race al bij al nog goed. Jammer van het lage deelnemers-aantal, maar de GT3's zijn daar nu ook niet direct voor gebouwd en er waren nog een hele resem andere races dit weekend. Het is maar goed dat defecte wagens binnengetrokken konden worden anders was het helemaal niks meer.

Het publiek vond ik ook maar mager. Als ze 30.000 man volk hebben geteld zoals vorig jaar zou ik toch eens die scanners checken of die niet dubbel tellen of zo!

Van de show in de paddock heb ik niets gezien, maar zo te zien aan de getrokken foto's was die wel goed.

Best afwachten tot volgend jaar, zoals er nu gesproken wordt van veranderingen kan het maar verbeteren!

Nu uitkijken wat de volgende race brengt.
Reply With Quote
Old 14-09-2007, 19:38
LSD LSD is offline
De Paddock Rookie

Heb net het filmpje op van sporza gezien en vond dat het niet zo erg was van die gastjes. Een beetje spinnen aan de peage en snel rijden, pff. Als die moeten gestraft worden, wat dan met onze vriendjes uit laken!

Het ergste was dat er totaal niks over de 24u en zelfs de Fia GT wedstrijs gezegd werd. Het zou bij de mensen een volledig ander beeld geven van autosport als ze zien hoeveel moeite ervoor gedaan word en hoe ingewikkeld de sport wel is.
Reply With Quote
Old 14-09-2007, 22:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by LSD View Post
Heb net het filmpje op van sporza gezien en vond dat het niet zo erg was van die gastjes. Een beetje spinnen aan de peage en snel rijden, pff. Als die moeten gestraft worden, wat dan met onze vriendjes uit laken!
Het filmpje is voor ons, de autosportliefhebbers dus, redelijk onschuldig. Ik zit liever naast Longin in de auto met 180 op de klok dan bij een bejaarde dame die met 70 over de weg kruipt. Maar probeer zoiets eens uit te leggen aan een fundamentalist die tegen autosport is Denk dat van ons niemand vrijuit gaat, als ik een Duitse huurauto onder mijn gat heb is het ook pedal to the metal. Zwaar fout uiteraard maar het vlees is zwak Alleen, ik ben een simpele ziel zonder licentie en camera naast me

Laten we het erop houden dat bij beide heren "jeugdig" enthousiasme boven kwam drijven. Pluspunt, ze probeerden iig geval autosport op de publieke buis te krijgen, uitvoering helaas niet helemaal geslaagd. De anti-autosport fundamentalist krijgt de kogels op een presenteerblaadje aangeboden.

Al met al denk ik dat wij autosportfans redelijk op 1 lijn zitten, sommige zien de gevaren in van "bedenkelijk gedrag in het openbaar"". Anderen misschien wat minder. Hoe dan ook, de autosport is een gewillig slachtoffer van de algemene pers. Zie het bedenkelijke stukje op HLN.be over de CO2 uitstoot tijdens het F1 weekend in Spa.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-09-2007, 11:33
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Het filmpje is voor ons, de autosportliefhebbers dus, redelijk onschuldig. Ik zit liever naast Longin in de auto met 180 op de klok dan bij een bejaarde dame die met 70 over de weg kruipt. Maar probeer zoiets eens uit te leggen aan een fundamentalist die tegen autosport is Denk dat van ons niemand vrijuit gaat, als ik een Duitse huurauto onder mijn gat heb is het ook pedal to the metal. Zwaar fout uiteraard maar het vlees is zwak Alleen, ik ben een simpele ziel zonder licentie en camera naast me

Laten we het erop houden dat bij beide heren "jeugdig" enthousiasme boven kwam drijven. Pluspunt, ze probeerden iig geval autosport op de publieke buis te krijgen, uitvoering helaas niet helemaal geslaagd. De anti-autosport fundamentalist krijgt de kogels op een presenteerblaadje aangeboden.

Al met al denk ik dat wij autosportfans redelijk op 1 lijn zitten, sommige zien de gevaren in van "bedenkelijk gedrag in het openbaar"". Anderen misschien wat minder. Hoe dan ook, de autosport is een gewillig slachtoffer van de algemene pers. Zie het bedenkelijke stukje op HLN.be over de CO2 uitstoot tijdens het F1 weekend in Spa.
Dat de motorsport in het algemeen in een slecht daglicht gesteld word zie je als maar meer. Neem nu een tijdje geleden. Ik keek een keertje naar het nieuws op vtm met de hoop dat ze iets van de f1 wedstrijden zouden zeggen. Vergeet dat maar. Ze lieten wel zien hoe een motorijder ergens in azie zijn heup brak bij een val. Alleen de slechte dingen laten ze zien. Als er nu eens iets goed ontwikkeld is in de motor/autosport hoor je er niks van. Alleen in de magazine's lees je hier iets van.
Old 15-09-2007, 19:33
DDRT_Fred's Avatar
DDRT_Fred DDRT_Fred is offline
De Paddock Rookie

Ze gaan soms wel heel ver. op het einde van een reportage van een auto-ongeval tijdens het journaal zoomde men in op een "rally is not a crime" sticker. Als student journalist kan ik dit wel begrijpen, waarom men dit deed, het maakt je verhaaltje net iets interessanter . Maar je brengt zo wel veel schade toe aan het imago van de autosport.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules