|
|
||||
|
||||
Awel manneke, maak jij hem eens, we zullen eens zien... Je zal dan mss eens beseffen goeveel wer er in zit dat je niet ziet, en dat ik niet gezegd heb
en das geen comentaar dat je heeft, dat is gewoon mijn werk afbreken en niets anders. Ik kan veel vedragen ze, maar zo een dingen niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je niet tegen kritiek kan raad ik je aan om terug te keren naar je eigen modelbouwtafel en geen foto's meer te posten, meer nog : als je nog een volgende keer zo'n vijandige toon aanslaat sluit ik je galerij als eerste waarschuwing, en bij hardnekkig volharden in de boosheid kunnen er zelfs nog zwaardere berispingen volgen!! Hopelijk is een gewaarschuwd man er twee waard! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik sluit me dan ook volledig bij Sennake aan, ook ik vind je reactie vrij absurd en ondankbaar. |
|
||||
|
||||
Zoals ik al gezegd heb... Ik kan gerust comentaaren verdragen, en sta open voor tips. maar aan alles zijn er grenzen, en als er iemand iest opmerkt en ik kan het verbeteren dan doe ik dat ook (zoals Hudo zij van dat rood aan een achterlicht) maar bv zeggen dat de voorlichten niet juist zijn kan ik niets aan doen.
|
|
||||
|
||||
En het komt niet in jou op daar rustig op te reageren en zelf uw standpunt te verklaren, ipv. meteen alles af te doen als zever?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Maar voor de focus heeft renaissance toch de juiste koplampen gemaakt? kga nu stoppen met reageeren want het is toch allen tegen één. |
|
||||
|
||||
Allez, omdat ge blijft aandringen en blijkbaar wat hulp nodig hebt bij het lezen, nog een allerlaatste reactie.
Quote:
2. ik dacht initieel dat de koplampen van Renaissance kwamen, maar bleek hierin fout. Als je goed gelezen had, had je je moeten realiseren dat ik aangaf dat ze "er zo bijzaten", dat het werk zou zijn voor super-detaillisten, maar ook en vooral, dat het orange niet van de pinker niet aangestipt was. 4. dat is uw volste recht, net zo goed als dat het mijn volste recht is te zeggen dat ze ontbreken. 5. Als je onze hints en tips als zever beschouwd, tja, daar kan ik dan ook niets aan doen. Ik denk dat Sennake en ikzelf (dan reken ik de andere ervaren modelbouwers nog niet mee) tesamen over meer dan 50jaar modelbouwervaring beschikken. Jij kiest natuurlijk wiens raad je het beste vind... Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dan is dat misschien een aanleiding om eerst je posts nog eens te overlezen voor je ze submit. Het is niet de eerste keer dat er opmerkingen komen over je taalgedrag.
|
||||
|
||||
Kijk het maar na, wie de discussie weer een beetje op track heeft getrokken met een antwoord over Gunze. Ofwel leest ge niet wat ik schrijf, ofwel wilt ge het niet lezen...
|
|
||||
|
||||
Ik weet het, maar heb het dan niet gekocht omdat je zij dat het model er kan onder leiden door het onervaren zijn van die lak te gebruiken.
maar alesinds bedankt om toen de uitleg te geven, zal er toch eens mijn werk moeten van maken om op een oud model ofzo eens te proberen. |
|
||||
|
||||
Maanden nadat ik mijn eigen verbeteringen aangebracht heb, ja.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|