|
|
||||
|
||||
Je kunt bij Broux gaan kijken of ze daar die bouwdoos hebben of op een website die bouwdoos bestellen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nieuwigheden bij Tamiya in 1/24 :
De Subaru Impreza WRC 2004 is nu echt uit : Op de site van Tamiya kan je zien dat er ook een foto-ets set uitgebracht wordt die eindelijk het probleem van de ontbrekende veiligheidsgordels zal oplossen. Ook andere details zullen er beter mee uit de verf komen. Verder worden in 1/24 aangekondigd : De Xanavi Nismo Z JGTC 2004 : En voor de rallyliefhebbers nog een leuk toetje : Na de straatversie nu ook de Renault Alpine A110 '71 in rallytrim : Ziet er zeer goed uit!!! Happy modeling! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Nu heb ik vakantie, dus ga ik nog 'ns herbeginnen met het modelbouwen en ik ga ook een poging doen om mijn rc auto af te stellen om éénmalig in de sneeuw te gaan rijden. (dan moet ik wel zorgen dat alles mooi afgedekt zit en niet te hevig beginnen om de motor niet te killen. )
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Superlijst !! Zo kan ik eens nagaan welke auto's ik nog moet aankopen. Ik prefereer Tamiya... Jammer genoeg hoorde ik bij Domino dat ze de citroen niet maken...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Nu nog eerst die 5 Alfa's, 2 Jags, 3 Mini's enz afmaken ..... |
|
||||
|
||||
Fotootje van mijn afgewerkte Alpine A110, is precies wel populair op dit forum, vandaar. Het is wel leuk dat de motor nog zichtbaar blijft nadat het model af is, tenminste voor wie dat wil... De rest kan de motorkap gewoon dichtlijmen. En een overview. ________ JulietteM cam Last edited by B. the builder; 19-09-2011 at 11:57. |
|
||||
|
||||
Nieuwe dingen van tamiya, maar nog altijd geen rally auto's
een lexus uit het japans circuit gebeuren. http://www.tamiyausa.com/product/ite...oduct-id=24293 en een opgefokte ferrari enzo, de ferrari fxx http://www.tamiyausa.com/product/ite...oduct-id=24292 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|