![]() |
|
|
||||
|
||||
Het is niet dat het zó erg is hoor dat willen we (of ik toch) niet bedoelen, maar het is eerder in vergelijking met andere circuits, die liggen toch heel wat effener.
Van die "hobbels" heb ik ook eigenlijk nooit echt last gehad, wel al van een keer té veel grip --> dat zorgde voor hevige schokken waardoor ik (zonder te zeveren) effen behoorlijk omhoog ging in mijn stoel ![]() ![]()
Mickey Last edited by Mickey; 26-04-2005 at 22:56. |
|
||||
|
||||
Kben gisteren gaan rijden. Slechts een snelste tijd van 48.452 maar ik was al om 18.00 begonnen met als gevolg dat ik eerste heatje reed van die avond
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ja das wel waar, soms vliegde hoooog
![]() Maar das toch soms in andere kartings ook ? |
|
||||
|
||||
Mja,ma bij de meeste circuits is dit een goed teken,maw je bent goed bezig dan. Worden de schokken echt te hevig,dan is het een groot tijdverlies
![]() ![]()
|
||||
|
||||
In de mail die rondgestuurd is voor de inschrijvingen staat in dat BRI hun jokerS gaan inzetten... ik dacht dat ze hun beste joker vorige koers al ingezet hadden, soit
![]() P&P zal ook meedoen, zij het niet op volle sterkte... pols een beetje overbelast, hopelijk is de pijn er tegen zaterdag uit ![]() |
|
||||
|
||||
Dat zijn toch ewa schone bekers he ?
![]() Ik heb er hier al genoeg van Aalst zelf, tzijn altijd dezelfde ![]() |
|
|||
|
|||
[QUOTE=flugel]In de mail die rondgestuurd is voor de inschrijvingen staat in dat BRI hun jokerS gaan inzetten... ik dacht dat ze hun beste joker vorige koers al ingezet hadden, soit
![]() Vorige race hebben ze hun schrapresultaat laten doorvoeren volgens de site. Ben heeft dan de ganse wedstrijd alleen moeten rijden.
|
||||
|
||||
Ik krijg nog steeds geen mails van giovanni in mijn mailbox
![]() Fijne dag nog iedereen en tot zaterdag
|
||||
|
||||
Ja nu je het zegt: ik heb ook nog nooit die mails van Giovanni gekregen,
dus stuur ze ook maar hierheen int vervolg: --> mike_meulemans@hotmail.com
Mickey Last edited by Mickey; 29-04-2005 at 20:08. |
|
||||
|
||||
pfff als ge inschrijft krijgde ook niks terug zenne
![]()
|
||||
|
||||
Ik moet inderdaad mijn lijstje eens updaten.
Raceboy, ik ben één keer een reply vergeten doen op jou mail en moet dit waarschijnlijk de rest van mijn leven horen. 't Is proper ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
kwacht nog altij om te zien of we morgen zen ingeschreven.
![]() BTW kmoe toch ni int potteke p*ssen he? na die griep zijn die producten legaal ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() We zullen je dus moeten sanctioneren met een "tourne general" ... |
|
||||
|
||||
Quote: