![]() |
|
|
||||
|
||||
Deelnemingsnummer 15
1. Solberg/Mills Subaru Impreza WRC 05 2. Loeb/Elena Citroën Xsara WRC 3. Grönholm/Rautiainen Peugeot 307 WRC Scratches: Solberg/Mills Subaru Impreza WRC 05 |
|
|||
|
|||
N°18
1. Marcus Gronholm - Timmo Rautianen 2. Sebastien Loeb - Daniel Elena 3. Petter Solberg - Phill Mills Scratch: Marcus Gronholm - Timmo Rautianen |
|
||||
|
||||
Deelnemersnr 29
1. Sebastien Loeb - Daniel Elena 2. Petter Solberg - Phil Mills 3. Francois Duval - Sven Smeets scratches : Solberg - Mills
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nr. 27
1. Loeb/Elena
2. Solberg/Mills 3. Gronhom/Rautiainen Meeste scratches : Solberg/Mills |
|
||||
|
||||
Deelnemingsnummer 6
1. Solberg/Mills Subaru Impreza WRC 2. Loeb/Elena Citroën Xsara WRC 3. Grönholm/Rautiainen Peugeot 307 WRC Scratches: Solberg/Mills Subaru Impreza WRC |
|
||||
|
||||
Vergeten mee te doen
![]()
|
||||
|
||||
In het licht van de tragische gebeurtenis gisteren, hebben we, na onderling overleg, besloten om de resultaten van deze prono niet te laten meetellen - uit respect voor het overlijden van Michael Park. Risico's van het vak, uiteraard, allemaal goed en wel, maar dat wil niet zeggen dat we dit onopgemerkt willen laten voorbij gaan. Voor ons is het immers maar een spelleke. Diegene die hun joker hebben ingezet, zijn deze niet kwijt en kunnen dit naar keuze tijdens een van de volgende rally's nog doen.
Als tribute heb ik een foto samengesteld ter nagedachtenis. Foto komt origineel van de site van PeugeotSport en genomen in Griekenland eerder dit jaar. De symboliek erin vond ik wel toepasselijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
vind ik zeer mooi huudo |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Ondanks mijn tweede full score, deze met joker, is dit de enige juiste beslissing.
Het mag dan nog ver ons bedje zijn, het is een moment om even stil te staan bij de risico's die piloten, bewust nemen. Het is en blijft een sport die gevaar inhoudt. Mods : Een topic voor deelneming aan de familie en vrienden van Beef starten? Zelf heb ik Beef enkele keren ontmoet en gesproken. Ik was dan ook zwaar aangslagen toen iemand mij gisteren in Zolder het tragische nieuws vertelde. Beef: RESPECT !!! We'll miss you ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|